[Meld je aan!] Samsung Experience Day op 6 juli

Toon eerste reactie

35 reacties

@xEdwin

Zou zonde zijn als je het moet missen! Waar kom je vandaan? Misschien kunnen we een carpool voor je regelen.. :)

Ik kom uit Apeldoorn, zou mooi zijn als ik er heen kan gaan 🙂
Ik zou er eigenlijk wel erg graag bij willen zijn. Moet alleen even kijken met vervoer.
Nou het is afhankelijk van de tijd of ik wel of niet kan :)
Ik werk gewoon overdag, dus met een starttijd van 10.30 kan ik er helaas deze keer niet bij zijn. In namiddag / avond was het wel mogelijk geweest.
Bedankt voor de info!

Hey Poire3 en Mpiotrek,

Leuk dat jullie erbij willen zijn, staat genoteerd! :D

@xEdwin

Zou zonde zijn als je het moet missen! Waar kom je vandaan? Misschien kunnen we een carpool voor je regelen.. :)

@Marco.n

De dag begint (onder voorbehoud) ongeveer 10:30 en zal tot het eind van de middag duren. Daar zit dan wel alles bij inbegrepen. Waar is het voor jou afhankelijk van?
Ik wil er graag bij zijn, kan dat? Hoor t graag. Groet Andy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Poire3 en Mpiotrek,

Leuk dat jullie erbij willen zijn, staat genoteerd! :D

@xEdwin

@Marco.n

De dag begint (onder voorbehoud) ongeveer 10:30 en zal tot het eind van de middag duren. Daar zit dan wel alles bij inbegrepen. Waar is het voor jou afhankelijk van?
Reputatie 2
Badge
ik wil graag gaan! bedankt!
Is het al bekend hoe laat de rondleiding zal plaatsvinden? Afhankelijk van de tijd heb ik wel interesse.
Ja graag, lijkt me leuk ! :)

Lijkt me leuk, maar nu ik gekeken heb waar Delft is en hoeveel ov kost, dat is mij iets teveel helaas. bijna 40 euro voor ff heen en terug is mij teveel maar lijkt mij wel een leuke ervaring.
Ja graag, lijkt me leuk ! 🙂
Reputatie 2
Ja, ik wil graag deelnemen! Dank Marijke

Reageer