Beantwoord

Melding op Samsung S6: schermoverlay uitschakelen

Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 3
Inderdaad eyeforyou,

Toen ik gebruik wilde maken van de app Houseparty gaf een Samsung Galaxy S6 dezelfde melding met schermoverlay uitschakelen. Het probleem zat hem toen ook in Facebook Messenger (er stond nog een bolletje met een gesprek op het scherm). Na dit bolletje te hebben verwijderd van het scherm was het probleem opgelost.
Reputatie 6
Badge +17
Bedankt voor het delen van jouw oplossing rlsikosek12 en natuurlijk ook Eyeforyou! 🙂
Ik heb deze melding inmiddels ook een paar keer gehad met de S7 Edge maar de melding kwam steeds nadat ik te actief prioriteitsmeldingen had aangezet voor net gedownloade appps. Na wat opschonen ervan geen last meer. Is mijn ervaring iig
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Renald77,

Natuurlijk niet fijn dat je hier ook last van hebt gehad, maar wel goed om te horen dat je na opschonen geen last meer hebt! 🙂 Bedankt voor het delen van jouw oplossing, altijd handig voor andere klanten die tegen dit probleem aanlopen!

Heb je je trouwens al voorgesteld in het voorstel topic? :8 We vinden het leuk om je beter te leren kennen!
Hallo allemaal
ik had dit probleem ook met de camera van whattsapp als ik een foto wilden maken kreeg ik ook scherm overlay.. hierboven alles geprobeerd hielp allemaal niet.. nou heb ik whattsapp eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd en alles doet het.. ook kan ik weer foto's maken ermee in whattsapp.. dus dacht is nog een handige tip. Ik ben de Samsung galaxy s7. Hoop dat ik iemand ermee geholpen heb!
Ik *heb moest er uiteraard staan😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Linda,

Bedankt voor het delen van jouw tip! 🙂 Zeker handig voor andere klanten die tegen dit probleem aanlopen!

Mocht je nog eens een tip hebben, deel 'm gerust op het forum! En je bent uiteraard ook van harte welkom om vragen te stellen als je die hebt. Fijne week verder!
Hallo allemaal. Ik heb een s5 met dezelfde probleem. Alles geprobeerd wat hierboven staat maar niks werkte. Tot dat ik in de applicatie DU speedbooster de functie DU swipe uitzette . Toen was alles weer normaal. Al eerder gelezen dat het een swipe dingetje is wat het probleem veroorzaakte.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Paultje,

Gaaf dat je jouw oplossing met ons deelt. Hier zullen vast veel andere Samsung gebruikers wat aan hebben! Thanks. 😉

Reageer