Vraag

Melding whatsapp en wekker Samsung S5

• 24 juni 2016
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Sinds een poosje gaat de melding van een Whatsapp en mijn wekker maar heel even over. Kan ik hier iets aan veranderen? Heb de app al een keer opnieuw geinstalleerd

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Allereerst welkom op het forum!

Als ik je bericht zo lees, kunnen we hier op dit moment vrij weinig mee. Wanneer je advies vraagt over problemen met een toestel, is het misschien handig om even het toestel en de versie van de software waarop het toestel draait, erbij te vermelden.

Wil je dat even in een reactie plaatsen voor me? Dan kunnen we je daarna weer verder helpen.
Sorry, ja vergeten.
Het is een samsung galaxy S 5 mini en hij draait op android
Reputatie 7
Badge +15
Hey Francisanne,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Gingen de tonen voor WhatsApp en je wekker eerder langer over? Heb je misschien een update uitgevoerd of in de instellingen de geluiden aangepast? :8

Zou je in je instellingen bij je meldingen eens willen kijken of je daar een andere toon in kan stellen? Wil je vervolgens aan ons laten weten of een andere toon wel langer 'over' gaat?

We horen het graag! 🙂
Ik heb de instellingen voor de whatsapp gewijzigd (nooit aan gedacht om dat te doen) en inderdaad nu gaat hij wel langer over.
Voor de wekker heb ik dit ook gedaan en dat werkt ook.
Bedankt!
In de T-Mobile winkel hebben ze hier ook nooit aan gedacht.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Francisanne,

Ah super. Goed om te lezen dat hij nu wel langer over gaat! Bedankt voor je berichtje.

Graag gedaan namens onze vriendelijke collega Amy en je weet ons te vinden als je verder nog vragen of verzoeken hebt. 😉

Reageer