Beantwoord

Micro SD bij Galaxy S7

• 20 oktober 2016
  • 24 reacties
  • 497 Bekeken

Ik probeer de Micro SD te bestellen en heb op de actiepagina van Samsung alle gegevens in gevuld. Nu krijg ik de melding dat de EAN code niet geldig is. Hoe kan ik dit oplossen? Toestel is aangeschaft bij een T-mobile winkel (bij verlenging abonnement)
icon

Beste antwoord door Amy 24 oktober 2016, 16:42

Hi all,

Er waren EAN codes voor T-Mobile niet ingeladen bij Samsung. Dit zal aan het einde van vandaag alsnog gedaan worden.

Vanaf morgen zullen de acties beschikbaar zijn. Excuses namens Samsung voor de verwarring en natuurlijk ook namens ons!

Willen jullie morgen laten weten of het gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

24 reacties

Samsung zegt dat bij de verkopers bekend is welke EAN codes mee doen in de actie, en dat zij dus een telefoon moeten leveren met een geldige EAN code. Wat nu? Gaan jullie het toestel omruilen, of zorgen jullie dat ik alsnog een SD kaart krijg?
Ik heb hetzelfde probleem, net gebeld naar T- mobile en die stuurt me naar een T- mobile shop. Dus ik moet kosten maken (shop zit niet op de hoek) om hun fout op te lossen. Dus ik vroeg aan die behulpzame Björn van T-Mobile of hij me dan naar iemand door kon verbinden zodat ik mijn telefoon retour kon zenden, maar meneer hing op.
Schandalig. Ik kom er telefonisch niet doorheen, en de wachttijd voor de chat is 45 minuten.... wat een slechte service!
Lekker is dat. Ruim 3 kwartier gewacht tot ik er door was op de chat.... Mijn verhaal gedaan, medewerker (Engin) zegt ik zoek het even voor je op. En na een paar minuten: "Bedankt voor het chatten, ik wens je nog een fijne dag! Binnen een paar minuten ontvang je op jouw e-mailadres de inhoud van ons chatgesprek. Tot de volgende keer!"
Reputatie 5
Badge +14
De sd actie is van samsung en niet van tmobile.
Las deze week dat er meer mensen met dit probleem zaten.
Het beste is maandag contact op te nemen met samsung Nederland en het probleem voor te leggen .
Reactie van Samsung: 'T-mobile weet welke EAN codes meedoen in de actie en zij moeten dus zorgen dat ze de juiste telefoons uitleveren'.
T-mobile is nog steeds aan het adverteren met deze actie - dus ik verwacht dat zij dit oplossen. Zij hebben we me de telefoon verkocht, en bij het ophalen zelfs nog gezegd dat ik er een SD kaart bij krijg. Maar dan moeten ze wel zorgen dat ze een toestel leveren dat binnen de actie valt!!
Ik heb precies hetzelfde probleem, deze stijl van adverteren is misleidend! Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

We krijgen op meerdere kanalen verschillende berichten binnen over ongeldige EAN-codes. We zijn dan ook intern aan het onderzoeken waar dit momenteel verkeerd gaat. We verwachten hier na het weekend meer informatie over te hebben.

Zodra we een update hebben plaatsen we het uiteraard in dit forumtopic.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Een korte update:

Ik heb zojuist voor @sb1968, @Simonedw, @Marjanne en @Wendydenhaan gegevens doorgegeven aan de afdeling die dit nu in onderzoek heeft. Zodra er meer bekend is hierover laten we het aan jullie weten in dit forumtopic.

Mocht je ook problemen hebben met de EAN-code voor het aanvragen van de Samsung promotie laat het dan in dit forumtopic weten!
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal, daar ben ik weer 🙂.

Alle klanten die zich hadden ingeschreven voor de pre-sale van de Note 7 hebben een brief ontvangen over het ontvangen van een 128 GB geheugenkaart ter compensatie. Wanneer je hebt gekozen voor de €50,- compensatie voor de Note 7 vervalt de 128 GB SD kaart op de S7 omdat je de SD kaart inmiddels hebt ontvangen ter compensatie bij de Note 7.

Klopt het dat dit bij jullie ook het geval is?
Hoi Amy,

Ik had mij niet ingeschreven voor de pre sales van de note 7. Ik heb gewoon de s7 besteld, dus jou antwoord heeft geen betrekking op mijn situatie.

Mvg,
Marjanne
Hoi Amy,

Ook ik had me niet ingeschreven voor de Note 7. Dus dit heeft ook geen betrekking op mijn situatie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marjanne en Simone,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb dit zojuist meteen weer doorgegeven. We nemen het verder in onderzoek. Sorry dat ik jullie niet direct kan helpen maar zodra er meer informatie is deel ik het met jullie! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Er waren EAN codes voor T-Mobile niet ingeladen bij Samsung. Dit zal aan het einde van vandaag alsnog gedaan worden.

Vanaf morgen zullen de acties beschikbaar zijn. Excuses namens Samsung voor de verwarring en natuurlijk ook namens ons!

Willen jullie morgen laten weten of het gelukt is? 🙂
Hoi Amy,
Super! Heel fijn dat het alsnog geregeld is
Volgende keer als er iets is zet ik het gelijk op dit forum of op Facebook T-Mobile NL ipv bellen naar de "klantenservice". Bedankt! (Ook aan Brian van de T-Mobile NL Facebook pagina)
Dank je wel - ik ga het morgen gelijk proberen!
Ik heb dus het zelfde probleem. Morgen probeer ik het dan ook weer!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor de positieve berichten. :)

Ik hoor graag of het jullie gelukt is vandaag!
Morning.

Voor mij is het nu wel gelukt. Er blijkt een storing te zijn bij SAMSUNG.

Mocht je nog problemen ervaren, bel dan met SAMSUNG. Zij kunnen controleren of je EAN bij hun bekend is.
Gelukt!! 🙂
Het is mij nu ook gelukt zonder problemen!
Hartelijk dank voor jullie hulp 🙂
Ook hier is het gelukt! ☺️
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal!

Super fijn! Bedankt voor de reacties!

Mochten jullie verder nog vragen hebben hierover dan weten jullie ons te vinden. 😉

Reageer