Beantwoord

Micro sim bestellen

• 17 december 2015
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb vandaag mij samsung galaxy s6 binnen gekregen maar heb geen micro sim in mijn s4. Kan ik deze toegestuurd krijgen?
icon

Beste antwoord door Hajar 21 december 2015, 10:30

Hi Oskambha,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S6! 🙂

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 18 december een collega hebt gesproken en dat hij jou een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Je zal een 3 in 1 simkaart ontvangen waaruit je de micro sim kan uitdrukken. Bekijk op deze pagina de verschillende formaten en op deze pagina kun je jouw simkaart activeren.

Laat je ons weten of het lukt? :8
Bekijk origineel

3 reacties

Ga even naar de shop die kunnen een simswap voor je regelen of hier kosten aan zijn weet ik niet
Daar zijn ook tangen voor om een grote sim naar micro te maken. Weet niet of ze dat in de winkel ook kunnen. Maar mijn eigen zakelijk simkaart is op die manier passend gemaakt...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Oskambha,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S6! 🙂

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 18 december een collega hebt gesproken en dat hij jou een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Je zal een 3 in 1 simkaart ontvangen waaruit je de micro sim kan uitdrukken. Bekijk op deze pagina de verschillende formaten en op deze pagina kun je jouw simkaart activeren.

Laat je ons weten of het lukt? :8

Reageer