Vraag

Microfoon defect Galaxy S5

Binnen minder dan 3 maanden Is de microfoon defect gegaan, van mijn S5. Ik wil dit laten verhelpen onder garantie, hoe leg ik contact met t-mobile hiervoor? Via internet wordt ik direct afgewimpeld met het verhaal dat vocht de oorzaak zou zijn. Via 1200 is er geen juiste keuze in het menu.Punt 1: Mijn toestel is nooit vochtig geweest, dit weet ik 100% zeker. Punt 2: De S5 heeft een ip67 normering, spatwater en stof bestendig dus, interne vochtschade door klamme handen mag absoluut niet mogelijk zijn. Toevallig ben ik erg thuis in de ip normering.

2 reacties

Reputatie 4
Hi Sterling,

Waar heb je dit via internet gehoord? Heb je met T-Mobile online contact gehad? Meestal onthoudt Webcare zich om hier uitlatingen over te doen.

Anyway, als de achterkant en de overige klepjes op het toestel goed zijn dichtgedaan, is het toestel inderdaad waterdicht. Word er toch waterschade geconstateerd in het toestel, betekent dit dat de klepjes niet goed dicht waren.

Je kan het toestel laten nakijken door T-Mobile door hem ter reparatie aan te bieden. Het reparatiebedrijf daarachter stelt vervolgens vast of het defect onder de garantie valt.

Groet,
Casper.
Dit vondt ik via my-t-mobile, Door bij de Zoek balk in te vullen: microfoon defect

Reageer