Vraag

Microfoon Samsung Galaxy Note 4

• 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 304 Bekeken

Een tijdje geleden werkte mijn microfoon niet meer. Als ik belde konden mensen mij niet horen of hoorden ze een krakend geluid. S Voice, de spraakrecorder en spraakberichten via W-app deden het ook niet.
Heb vervolgens mijn toestel ter reparatie aangeboden.

Op dit moment ervaar ik opnieuw bovenstaande problemen. S Voice en W-app spraakberichten werken niet, bellen en de spraakrecorder wel.

Mijn vraagbis nu eigenlijk waar dit steeds aan ligt? Ik heb al meerdere berichten gelezen over dit probleem maar niemand lijkt dit op te kunnen lossen. Iemand hier toevallig wel?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Morning Nick,

Leuk dat je lid bent geworden van het forum. We zouden het leuk vinden als je jezelf voorstelt in het voorstel topic.

Nu terug naar jouw vraag.. nogal vervelend dat je hier nu weer problemen mee hebt! :S Ik heb de reparatie er bij gezocht en ik zie terug dat er bij de reparatie een onderdeel vervangen is en ook is de software ge-update. Werkte je toestel na de reparatie wel naar behoren?

Ik wil je adviseren om dit topic door te nemen en de tips op te volgen. Mocht je daarna nog problemen hebben dan zit er helaas niets anders op dan het toestel weer ter reparatie aan te bieden. Maar daar moeten we niet meteen van uit gaan.. vaak zijn dit soort problemen door middel van bijvoorbeeld ene fabrieksreset al op te lossen!

Wil je ons op de hoogte houden hier Nick? 🙂

Reageer