Beantwoord

Microfoon Samsung Note 2 uitzetten

• 15 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Ik heb een fb groep aangemaakt voor vrienden en familie om live mee te kunnen kijken met ons pasgeboren nestje mopshondjes. Akten zou ik graag het geluid uitzetten want als ik nu een scheet laat kan iedereen meegenieten. Da's niet helemaal de bedoeling
icon

Beste antwoord door Thalina 17 augustus 2016, 10:41

Hoi Joke,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! En wat een leuk idee om jouw vrienden en familie live mee te laten kijken! Hoeveel dagen oud zijn de mopshondjes nu?

Begrijpelijk dat je het liefst het geluid uit wilt zetten! 😳 Ik heb het even voor je uitgezocht. Het is niet mogelijk om het geluid uit te zetten bij Facebook Live zelf. Ik heb ook nog even gekeken of je misschien de microfoon van de Note 2 kunt uitzetten, maar ook daar vind ik helaas geen optie voor. Ik denk dat je dan toch even moet weglopen als je niet wilt dat iedereen kan meeluisteren ;)

In ieder geval veel plezier toegewenst met de mopshondjes! Laat je het even weten als ik je nog ergens anders bij kan helpen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joke,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! En wat een leuk idee om jouw vrienden en familie live mee te laten kijken! Hoeveel dagen oud zijn de mopshondjes nu?

Begrijpelijk dat je het liefst het geluid uit wilt zetten! 😳 Ik heb het even voor je uitgezocht. Het is niet mogelijk om het geluid uit te zetten bij Facebook Live zelf. Ik heb ook nog even gekeken of je misschien de microfoon van de Note 2 kunt uitzetten, maar ook daar vind ik helaas geen optie voor. Ik denk dat je dan toch even moet weglopen als je niet wilt dat iedereen kan meeluisteren ;)

In ieder geval veel plezier toegewenst met de mopshondjes! Laat je het even weten als ik je nog ergens anders bij kan helpen?
Bedankt voor je reactie. De mopsjes zijn nu 4 weken en allerschattigst
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joke,

Ah, nog maar 4 weken! :8 Super leuk! Staat Facebook Live inmiddels al aan? Hoeveel vrienden & familie kijken er mee?

Succes ermee en hopelijk tot snel op het forum!

Reageer