Beantwoord

Microfoonproblemen Galaxy S4

• 30 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 1348 Bekeken

Hoi allemaal,

Al enige tijd heb ik problemen met bellen. Als ik een gesprek voer, hoort degene aan de andere kant van de lijn mij niet of heel slecht. Ik heb wat op internet gezocht en het blijkt dat meer mensen dit probleem hebben. Maar echter kon ik geen oplossing vinden. Reparatie is geen optie want hun zeggen dat er niks aan de hand is. Ook ikzelf heb het microfoon onderdeel besteld en geplaatst maar blijft hetzelfde probleem. Nu heb ik het oude er weer terug ingestoken zodat de telefoon weer origineel is.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Dylan
icon

Beste antwoord door WillemE 3 november 2014, 13:40

Hallo Dylan,

Dank voor je reactie, ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk wilt oplossen. Je geeft aan dat reparatie geen optie is, omdat er wordt aangegeven dat er niets aan de hand is. Ik zie echter geen reparatie terug van jouw toestel via T-Mobile. Wanneer en op welke manier heb je het toestel ter reparatie aangeboden? Dit is mij op dit moment namelijk niet duidelijk.

Het lijkt namelijk inderdaad op een toestelprobleem. Ik adviseer je daarom dan ook om via onze website een reparatie te starten. Daar vind je ook alle belangrijke informatie over de reparatieprocedure terug.

Laat je even weten of het is gelukt? Wanneer er nog onduidelijkheden zijn, dan weet je ons te vinden! 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gebruik je een hoesje toevallig?
Nee geen hoesje, microfoon zit altijd vrij.
Reputatie 7
Badge +9
Hm...

Heb je al eens een fabrieksreset geprobeerd? : (Let op, dit wist alle data!)

Telefoon uit.
Volume Up + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Vasthouden tot het Recovery menu wordt geopent.
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Data/Factory Reset
Bevestig met Aan/Uit toets
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Cache Partition
Bevestig
Wacht...
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.

Oh, en heb je met het vervangen van de microfoon ook gekeken of de opening goed schoon is?
Al.geprobeerd, dit vond ik ook op het Internet. Het probleem blijft hetzelfde.

Heb de microfoon meerdere keren schoongemaakt. Opnieuw geen succes...
Reputatie 7
Badge +9
Je kan eventueel nog proberen de firmware er opnieuw op te flashen. Als dat ook niet helpt moet het toch echt aan de hardware liggen.
Hallo Dylan,

Dank voor je reactie, ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk wilt oplossen. Je geeft aan dat reparatie geen optie is, omdat er wordt aangegeven dat er niets aan de hand is. Ik zie echter geen reparatie terug van jouw toestel via T-Mobile. Wanneer en op welke manier heb je het toestel ter reparatie aangeboden? Dit is mij op dit moment namelijk niet duidelijk.

Het lijkt namelijk inderdaad op een toestelprobleem. Ik adviseer je daarom dan ook om via onze website een reparatie te starten. Daar vind je ook alle belangrijke informatie over de reparatieprocedure terug.

Laat je even weten of het is gelukt? Wanneer er nog onduidelijkheden zijn, dan weet je ons te vinden! 😉

Reageer