Beantwoord

Mijn beltegoed is erg snel verbruikt, hoe kan dit?

Reputatie 2
a) Beltegoed te snel op. Met deSAMSUNG  ACE
Roaming, dtaverbinding, WiFi hot spot etc. ALLES UIT
Weinig bellen, geen intenet.
Verklaring ?

b) komt My T Mobile in het SD geheugen te staan bij installatie?
Hoe kan ik vooraf zien of een app in het SD geheugen wordt geïnstalleerd ?
JeaToo
icon

Beste antwoord door Bram 22 oktober 2013, 16:09

@JeaToo

ik zie dat je beltegoed is opgegaan aan derde partij smsdiensten. Je kunt in het topic FTMSC Betaling terugvinden hoe je dit uitzet.

Aangaande hoe de apps geïnstalleerd worden, dit kun je zien bij de instellingen in je toestel. Je kunt daar aangeven dat apps altijd op de externe media worden gedownload en geïnstalleerd. Kijk even of je de instellingen terug kunt vinden via de handleiding. De handleiding kun je waarschijnlijk vinden via de toestelhulp.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
@JeaToo

ik zie dat je beltegoed is opgegaan aan derde partij smsdiensten. Je kunt in het topic FTMSC Betaling terugvinden hoe je dit uitzet.

Aangaande hoe de apps geïnstalleerd worden, dit kun je zien bij de instellingen in je toestel. Je kunt daar aangeven dat apps altijd op de externe media worden gedownload en geïnstalleerd. Kijk even of je de instellingen terug kunt vinden via de handleiding. De handleiding kun je waarschijnlijk vinden via de toestelhulp.
Reputatie 2
Bedankt
De kosten zijn meer dan € 50,00 in 6 maanden. Normaal slechts ca. € 10,00
Ik heb de FTMSC stopgezet.
Nu weer wat beltegoed er zetten en maar weer afwachten.
Ik heb Prepaid op de nieuwe Samsung, en niets dan problemen met de ongewenste indringers.
Bedankt voor je hulp BRAM.
Kan ik zelf zien wie mijn beltegoed opmaakt?
groet Jeanne
Reputatie 2
Beste Bram
Hoe kan ik de funktie voor SMS'en  afzetten op mijn SAMSUNG ACE?
De toestelhulp geeft geen informatie over het uitzetten van een APP
groet Jeanne
Hallo Jaetoo,

Bij prepaid is dit helaas niet door jou zelf in te zien.

Heb je alle 3 handelingen uit de door Bram gegeven link gevolgd? Dus het opzeggen via payinfo.nl, het instellen van een blokkade via my t-mobile en het terugvragen van de betaalde kosten?

Als een blokkade ingesteld is kan je in ieder geval niet opnieuw meer voor dit soort diensten aangemeld worden.

Mocht er dan toch nog beltegoed verdwijnen dan kan dat altijd hier aangegeven worden en dan kan men het voor je nakijken :)

Groet,
Gwendolyn

Reageer