Beantwoord

mijn google maps navigatie geeft geen spraakbegeleiding

ik heb samsung note gt-n7100, ik wil mijn navigatie google maps gebruiken. maar ik krijg geen spraakbegeleiding, terwijl ik de functie al aangezet. weet iemand misschien over dat?
Bedankt
icon

Beste antwoord door Jacob 27 mei 2014, 14:45

@leoni901 & JohnH

Na wat googlen kom ik erachter dat het probleem inderdaad kan liggen en de taalinstellingen. Kan het zo zijn dat wél een voice-over krijgt als je de taalinstelling van je telefoon (tijdelijk) op Engels zet?

We horen het graag van je!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@leoni901, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Het is natuurlijk vervelend als je de navigatie wilt gebruiken en hierbij werkt de spraakbegeleiding niet. Om dit te kunnen gebruiken dien je wel de volume van je toestel aan zetten, heb je dit ook gedaan?
Mocht je dit al hebben gedaan dan wil ik graag weten of je bij andere applicaties wel geluid krijgt? Mocht dit niet het geval zijn dan kan dit probleem aan de luidspreker liggen.
Mocht je wel geluid krijgen bij andere applicaties dan wil ik je vragen om de app een keer helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.
Ja ik heb alles al gedaan,het lukte niet helaas en andere apps.doen gewoon prima zoals run keeper bijv.Maar je zegt dat ik de apps eerst verwijderen maar ik zie geen optie verwijderen bij google maps.hoe kan ik de google maps verwijdwren dan? Heel erg.bedankt voor je reactie
Gr.
Reputatie 7
Badge +9
Verwijderen staat onde risntellingen --> applicatiebeheer --> alles --> Google Maps. (of gewoon Maps, dat varieert een beetje) Kan zijn dat er eerst staat "Updates verwijderen".
.
Nu weet ik het niet zeker maar is het niet zo dat de voice NIET werkt met elke taalinstelling ?

Ik dacht dat als je het toestel op Nederlands heb staan het simpelweg niet werkt, zet je de taal op Engels werkt het prima...
Het kan echter zijn dat ik in de war ben met Google voice......   Zonder verstandskiezen gaat het allemaal wat traag 😛
Reputatie 1
@leoni901 & JohnH

Na wat googlen kom ik erachter dat het probleem inderdaad kan liggen en de taalinstellingen. Kan het zo zijn dat wél een voice-over krijgt als je de taalinstelling van je telefoon (tijdelijk) op Engels zet?

We horen het graag van je!
Halo..heel erg bedankt voor jullie reactie. de probleem ligt in de Maps software..want ik heb als de eerste de Maps verwijderd. Ik deed gewoon Update verwijderen n daarna heb ik wee geinstallerd n de taalinstelling heb ik ook op Engels gezet n toen.. deed ie echt n ik heb geprobeerd de taalinstelling weer op NL gezet, deed ie ook dus tja misschien de Maps moet geupdaten worden.
Sorry voor de late reactie..

Reageer