Beantwoord

Mijn updates voor mijn tv werken niet

• 8 februari 2017
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

Ik heb een Samsung Smart tv, die geüpdate moet worden. Maar ik krijg een foutmelding dat het netwerk niet stabiel zou zijn. Dat kan niet, maar de tv zegd het... De foutmelding is " CURL 28 Timout ". Kan iemand hier iets mee? Tips ? ( Ik heb geen pc of laptop).
icon

Beste antwoord door RetroRick 8 februari 2017, 17:26

Zowat ik kan zien is aan voor een al beschikbaare router. Die heb ik niet, maar alleen mijn S4 mini met hotspot functie. Ik heb inmiddels via mijn hotspot naar mijn tablet de update als zip gedownload. Uitgepakt op stick bij een vriend van mij, en zo mijn tv inmiddels geüpdate... Wel wat werk maar zo ging het.... Moet echt aan de vaste WiFi ipv Mifi, maar voor nu, top... Gelukt! 😃👍
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen,

Ik heb even rond gekeken op internet en kom het volgende tegen:
SMART TV "Network Interference Occurred.Try Again Later."

Echt veel kom ik niet tegen en veel spreken elkaar tegen. Wat het meest logische is dat je het gewoon nog een keer zou kunnen proberen, later op de dag. Er staat ook ergens anders op een site dat je verbinding dan niet goed genoeg zou zijn, te traag om over te zetten en wat je zelf zegt, niet stabiel.

Nu weet ik niet via hoe jij je samsung tv update. Via telefoon? Via 4G Thuis? Via een hotspot? En wat voor een abonnement heb je dan? Het is dus lastig om te weten waar het aan ligt. Maar de meesten zeggen gewoon even wachten en later nog eens proberen.

Succes!
Mijn netwerk is via hotspot 4G unlimited van T-Mobile.. link zelf ook nog naar opties...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Retrochick,

We denken graag met je mee over een oplossing. Staan je APN-instellingen wel goed? Je kan het even checken op deze pagina. Je zou ook kunnen proberen om met een netwerkkabel en eventueel via USB jouw firmware te updaten.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Zowat ik kan zien is aan voor een al beschikbaare router. Die heb ik niet, maar alleen mijn S4 mini met hotspot functie. Ik heb inmiddels via mijn hotspot naar mijn tablet de update als zip gedownload. Uitgepakt op stick bij een vriend van mij, en zo mijn tv inmiddels geüpdate... Wel wat werk maar zo ging het.... Moet echt aan de vaste WiFi ipv Mifi, maar voor nu, top... Gelukt! 😃👍
Badge +5
De wifi van een tv is meestal niet heel geweldig en een software update hiermee uitvoeren zou ik persoonlijk afraden. Of via een bekabeld netwerk doen, of zoals je inderdaad gedaan hebt via een USB stick. Die laatste is helemaal de meest veilige oplossing.

Top dat het gelukt is!

Reageer