Beantwoord

Mobiel internet werkt niet

• 21 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 1836 Bekeken

Ha T-Mobile,
vrijdag een nieuw toestel (Samsung J3) met 10G bundel bij jullie gekocht. Maar ik krijg het mobiele internet niet geactiveerd; het werkt alleen op wifi. Heb manueel instellen geprobeerd, zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door johannekeverhave 23 augustus 2017, 10:34

Na lang zoeken en proberen kreeg de medewerkster van de shop een brainwave; blijkt dat mijn abonnement was geblokkeerd voor internet. Opgelost!

Bedankt voor jullie input, gr Johanneke

ps. dat wennen zal wel gaan; maar ik hoop dat ik ook in de toekomst nog zonder kan!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Staat je mobiele data wel aan ?
Probeer ook je toestel een keer uit en aan te doen .
Ik heb de telefoon op roaming staan, bedoel je dat? Zoniet; hoe zet je de mobiele data aan? Ik heb alle instellingen mapjes al wel open gehad; volgens mij heb ik niet iets over het hoofd gezien.
gr Johanneke
Reputatie 4
Badge +13
Nee dat niet , je kan op je mobiel je internet uitzetten , misschien staat hij op uit . Op de Samsung heet dat , mobiele gegevens.
Reputatie 4
Hi Johanneke,

De Samsungs zijn heel simpel: trek de notificatiebalk met de tijd, netwerk en andere icoontjes met 1 vinger naar beneden en druk op de knop 'mobiele gegevens'. Als het niet meer 'ingekleurd' is, staat het internet van T-Mobile uit. Op dezelfde manier kun je 'm ook weer aanzetten. (Dat geldt overigens voor alle snelknoppen in dat menu. )

Laat je weten of het zo is gelukt?

PS: Jan, bedankt voor je hulp. Je bent een topper! 🙂
Hoi Muberra, ik moest toch even zoeken, maar ik heb t gevonden [nog niet zo gewend aan de smartphone]. 'Mobiele gegevens' stond gewoon aan. Dus dat is niet het probleem.
Ik ga straks wel even langs de winkel....
Reputatie 4
Hi Johanneke,

Dat is helemaal niet erg!

Je went er sneller aan dan je denkt en voordat je weet kan je niet meer zonder jouw smartphone. :P

Ben je al langs onze T-Shop geweest? Is het probleem opgelost?

Ik ben benieuwd!
Na lang zoeken en proberen kreeg de medewerkster van de shop een brainwave; blijkt dat mijn abonnement was geblokkeerd voor internet. Opgelost!

Bedankt voor jullie input, gr Johanneke

ps. dat wennen zal wel gaan; maar ik hoop dat ik ook in de toekomst nog zonder kan!
Hoi Johanneke.

Wellicht dat jou het wel lukt om (grotendeels) onafhankelijk te blijven. ;)

Ik heb jouw antwoord gemarkeerd als juiste antwoord op je vraag. Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst tegen problemen aanlopen of met vragen zitten, dan weet je het forum te vinden. 🙂
Mijn internet werkt niet, en ik heb het echt nosig! Kan er naar gekeken worden?? Help!!!!
Reputatie 7
Badge +20
@WIneshh

Je hebt jouw vraag ook al in het algemene topic over dit onderwerp gesteld. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het wordt namelijk als spam gezien om meerdere malen dezelfde vraag te stellen.

Dit topic gaat op slot en ik pak zo jouw andere bericht op.