Beantwoord

Mobiel internet werkt niet op Samsung

• 22 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1260 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy J5, tot ongeveer 3 weken geleden werkte mijn internet goed. Ineens kreeg ik geen mobiel internet op mijn telefoon. Dus kan geen WhattsApp versturen en ontvangen.

Ik heb gezocht op uw hulp voor samsung telefoon, maar kan het hier niet vinden.
vind dit ook slecht, je voert je vraag in dan kan je klikken waar je hulp krijgt, dan het merk van je toestel en welk toestel je hebt en dan kom je in een gebruiksaanwijzing, ja die heb ik ook op mijn telefoon, daar heb ik als eerste gekeken.

Ben nu 3 uur op u site aan het zoeken en kom maar niet verder, bellen kan ook niet.

Wifi werkt goed.
mobiele gegevens staat aan
Roaming staat aan
namen toegangspunten staat op T-mobile interne
APN: smartssites.t-mobil
server niet ingesteld, zou niet weten wat hier moet staan

Hopelijk kunt u mij snel helpen want dit is heel lastig.
icon

Beste antwoord door Francis2 22 oktober 2018, 18:12

nee, alles is in orde bij T mobile, anders deed mijn telefoon het ook niet, maar net heel lang met T-mobile gechat en geholpen door Robert, die me geweldig heeft geholpen.
maar bij de update van Samsung is er een nieuwe beveiliging geïnstalleerd, dus waren de instellingen van het internet van T mobile niet meer goed.
Gelukkig werkt alles weer naar behoren nu.
Bekijk origineel

3 reacties

instellingen goed wel wifi en ineens geen internet wel via jumbo hotspot internet

nee, alles is in orde bij T mobile, anders deed mijn telefoon het ook niet, maar net heel lang met T-mobile gechat en geholpen door Robert, die me geweldig heeft geholpen.
maar bij de update van Samsung is er een nieuwe beveiliging geïnstalleerd, dus waren de instellingen van het internet van T mobile niet meer goed.
Gelukkig werkt alles weer naar behoren nu.
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Francis2 dat is vreemd en lastig.
heb je toevallig een betaalachterstand bij TM?

Geen betaalachterstand dan moet je eerst even je SIMkaartje in een andere telefoon stoppen en kijken of je dan wel 4G hebt.
het kan altijd aan je simkaart liggen dus dat moet je eerst even; uitsluiten

Reageer