Beantwoord

Mobiele Data doet het niet

  • 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Hallo
sinds ongeveer een week geleden doet mijn mobiele data het niet en ik vraag me af waarom. ik heb in de my tmobile app gekeken en er staat dat ik nog 1814 mb heb. Ik vind dit echt niet fijn en ik wil dat het weer werkt. ik heb een samsung galaxy xcover 4 . normaal als ik mobiele data aandoe zie ik een icoontje. nu als ik mobiele data aan doen staat er niks. mijn telefoon heeft de nieuweste versie van android voor mijn telefoon.
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 maart 2019, 01:47

Hoi!

Dat is vervelend. Meestal moet het netwerk vrij snel weer werken, tenzij er speciale redenen zijn. Bijvoorbeeld door een blokkade of een defect in het toestel of aan de SIM kaart. Je zou even de volgende stappen kunnen nagaan.

  • Heb jij op dit moment alle rekeningen betaald? Als je een langere achterstand hebt kan dit tot blokkades leiden, waardoor je niet goed gebruik kan maken van het netwerk.
  • Heb je al gecontroleerd of het probleem blijft bestaan na een herstart van je toestel?
  • Je kan eventueel kijken of jouw SIM kaart in een ander toestel wel werkt. Als dit in een ander toestel zonder problemen werkt, dan zit er in jouw telefoon mogelijk iets niet geheel goed. Dit wordt ook wel een "kruistest" genoemd en kan je thuis makkelijk uitvoeren. Mocht het niet werken in de andere telefoon, dan gaat er mogelijk iets mis bij jouw SIM kaart en de verbinding naar T-Mobile.
Laat ons even weten of het wisselen van de SIM naar een ander toestel, voor jou een oplossing kan bieden. Dan kunnen de T-Mobile Moderators met je meedenken waarom er bij jou mogelijk een probleem bestaat!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Dat is vervelend. Meestal moet het netwerk vrij snel weer werken, tenzij er speciale redenen zijn. Bijvoorbeeld door een blokkade of een defect in het toestel of aan de SIM kaart. Je zou even de volgende stappen kunnen nagaan.

  • Heb jij op dit moment alle rekeningen betaald? Als je een langere achterstand hebt kan dit tot blokkades leiden, waardoor je niet goed gebruik kan maken van het netwerk.
  • Heb je al gecontroleerd of het probleem blijft bestaan na een herstart van je toestel?
  • Je kan eventueel kijken of jouw SIM kaart in een ander toestel wel werkt. Als dit in een ander toestel zonder problemen werkt, dan zit er in jouw telefoon mogelijk iets niet geheel goed. Dit wordt ook wel een "kruistest" genoemd en kan je thuis makkelijk uitvoeren. Mocht het niet werken in de andere telefoon, dan gaat er mogelijk iets mis bij jouw SIM kaart en de verbinding naar T-Mobile.
Laat ons even weten of het wisselen van de SIM naar een ander toestel, voor jou een oplossing kan bieden. Dan kunnen de T-Mobile Moderators met je meedenken waarom er bij jou mogelijk een probleem bestaat!

Reageer