Beantwoord

Muziek op Samsung S6 plaatsen via PC

• 27 november 2015
  • 2 reacties
  • 6864 Bekeken

He hoi,

Wellicht een domme vraag maar hoe krijg ik mijn muziek bestanden op mijn Samsung S6?
Ik heb Samsung Kies gedownload maar dan krijg ik de melding dat deze geüpdate is naar Samsung Smart Switch (voor de S6) en dat ik die moet gebruiken maar ik zou niet weten hoe....

Volgens mij kan ik met Smart Switch alleen maar updaten en back-uppen en geen losse bestande toevoegen.

Groeten,
Henri
icon

Beste antwoord door ShadowLea 27 november 2015, 21:48

Op de ouderwetse manier. :)

Telefoon met een usb kabel aansluiten op de PC > Windows verkenner openen (of Finder als het een Mac betreft) > De muziekbestanden van je computer naar je telefoon kopieren zoals je zou doen naar een usbstick of harde schijf. Je kan gewoon mapjes aanmaken naar hoe jij het hebben wil. :)

(De S6 verschijnt onder Netwerkschijven).

Een Android smartphone is te bedienen als externe schijf. Je hebt geen extern programma nodig om alles over te zetten. Dat probleem heb je alleen met iPhones, die vereisen iTunes. Met een Android kun je gewoon via verkenner doen. 🙂

Smart Switch is alleen bedoeld voor backup en herstel.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op de ouderwetse manier. :)

Telefoon met een usb kabel aansluiten op de PC > Windows verkenner openen (of Finder als het een Mac betreft) > De muziekbestanden van je computer naar je telefoon kopieren zoals je zou doen naar een usbstick of harde schijf. Je kan gewoon mapjes aanmaken naar hoe jij het hebben wil. :)

(De S6 verschijnt onder Netwerkschijven).

Een Android smartphone is te bedienen als externe schijf. Je hebt geen extern programma nodig om alles over te zetten. Dat probleem heb je alleen met iPhones, die vereisen iTunes. Met een Android kun je gewoon via verkenner doen. 🙂

Smart Switch is alleen bedoeld voor backup en herstel.
Oke bedankt, voel me nu wel erg "blond"

Reageer