Vraag

muziek/Samsung

• 25 december 2013
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Kijk ik heb sinds kort een samsung galaxy s2 (omdat mijn iphone is gestolen) http://www.samsung(.)com/us/system/support/faq/2011/11/01/faq00044553/MusicPlayer_All.png hier op stond altijd al mijn muziek dat is geloof ik de muziek app van de telefoon zelf.. opeens is het weg en al me liedjes ook weet jij hoe je het terug kan krijgen? (het staat nergens meer)
wat moet ik nu doen?

4 reacties

@ kasperb

Mijn excuses voor de late reactie. Dat is vreemd! Is je muziek opeens verdwenen? Of is dit gebeurd nadat je een bepaalde handeling hebt verricht? Staat de muziek ook niet opgeslagen op het toestelgeheugen of een SD-kaart? Ik hoor graag van je! 🙂
Haha niet erg feestdagen enzo!
Maar ik deedt iets met muziek en opeens was het weg volgens mij niks raars gedaan...
Ik zou niet weten waar ik het heb opgeslagen helaas waar kan je dat zien?
Bedankt !
Reputatie 6
Badge +16
@kasperb

Heel apart. Zou je jouw MicroSD kaart er een keer uit willen halen en dan weer erin stoppen? Heb je jouw telefoon toevallig al een keer verbonden met je computer? Misschien dat je nog een back-up hebt met daarin je muziek. Zijn er behalve je muziek nog andere gegevens of zaken verdwenen op dat moment?
In deze telefoon zit geen micro sd kaart heb deze ook nog nooit aan computer aangesloten zou dat kunnen werken?

Reageer