Beantwoord

Na software update worden contacten niet geladen

• 13 januari 2016
  • 5 reacties
  • 840 Bekeken

Hallo,

Vandaag heb ik de laatste software update van android uitgevoerd (na negatieve reacties zolang mogelijk uitgesteld), maar nu blijkt dat mijn contactgegevens niet meer worden geladen. Ik krijg steeds de melding ''lijst met contactpersonen bijwerken''. Mijn telefoon heb ik al een paar keer uitgezet op opnieuw opgestart, cache van contacten heb ik geleegd, back up heb ik geprobeerd, maar niks wil lukken. Hoe nu verder?

Met vriendelijke groet,
Bianca
icon

Beste antwoord door Pilovali 13 januari 2016, 19:56

De contacten staan zowel op simkaart als op de telefoon zelf opgeslagen. Hebben jullie misschien zicht in een eventuele nieuwe update van android wat het probleem wellicht kan verhelpen?
Dan heb ik een makkelijke oplossing voor je:
Sleep de statusbar met twee vingers naar bedenen, dan verschijnt er een "snelle instellingen menu".
Druk vervolgens op "Sync" om synchronisatie uit te schakelen.
Start vervolgens de telefoon opnieuw op, en probeer opnieuw.

Laat je het even weten als het gelukt is?

Groet,
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Bianca en welkom op het T-Mobile forum,

Van welk toestel maak je gebruik van?

Groet,
Hallo,

Ik gebruik de samsung galaxy s5.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Ik heb even gekeken op internet, en het blijkt dat veel mensen last hebben van dit probleem.
Graag zou ik willen weten waar je contacten opgeslaan staan. Staan ze op de simkaart, op de telefoon zelf of in de cloud (Google)?

Groet,
De contacten staan zowel op simkaart als op de telefoon zelf opgeslagen. Hebben jullie misschien zicht in een eventuele nieuwe update van android wat het probleem wellicht kan verhelpen?
Reputatie 6
Badge +17
Dan heb ik een makkelijke oplossing voor je:
Sleep de statusbar met twee vingers naar bedenen, dan verschijnt er een "snelle instellingen menu".
Druk vervolgens op "Sync" om synchronisatie uit te schakelen.
Start vervolgens de telefoon opnieuw op, en probeer opnieuw.

Laat je het even weten als het gelukt is?

Groet,

Reageer