Beantwoord

Na vervangen microfoon S8 zware echo

  • 6 januari 2019
  • 1 reactie
  • 568 Bekeken

In december is mijn microfoon van mijn s8 vervangen door een Samsung Servicecentrum, met als gevolg zware echo naar de gebelde personen.
Ikzelf hoor het niet .
Ik ben al 4x terug geweest, probleem niet opgelost.
Volgens service center wel.
Toestel zit nog een jaar in de garantie.
Nieuwe simkaart geplaatst geen verschil.
Als ik de simkaart in mijn oude S5 plaats is er niets aan de hand.
Het geluid in het oorgedeelte van de s8, moet op min staan , om toch een beetje gesprek te kunnen voeren, met als gevolg dat ik zelf het gesprek niet goed meer kan volgen.
Toestel is pas over een jaar betaald, maar kan hier eigenlijk niks mee.
Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door h.charkaoui 6 januari 2019, 23:28

In december is mijn microfoon van mijn s8 vervangen door een Samsung Servicecentrum, met als gevolg zware echo naar de gebelde personen.
Ikzelf hoor het niet .
Ik ben al 4x terug geweest, probleem niet opgelost.
Volgens service center wel.
Toestel zit nog een jaar in de garantie.
Nieuwe simkaart geplaatst geen verschil.
Als ik de simkaart in mijn oude S5 plaats is er niets aan de hand.
Het geluid in het oorgedeelte van de s8, moet op min staan , om toch een beetje gesprek te kunnen voeren, met als gevolg dat ik zelf het gesprek niet goed meer kan volgen.
Toestel is pas over een jaar betaald, maar kan hier eigenlijk niks mee.
Wat kan ik nu nog doen?



Hi Groezel,

Probeer dit even.
Ga naar belfunctie —> toets *#0283# —> bel, dan kun je de oorspeker testen, als dit ook niet lukt







dan heb ik nog iets anders.dit is de 2e wat je kunt doen .

Schakel het apparaat uit.

2.Houd de toets Volume omhoog en de Bixby-toets ingedrukt en houd vervolgens de aan / uit-toets ingedrukt.

3.Wanneer het Android-logo verschijnt, laat u alle drie de toetsen los.

4.Het bericht 'Installing system update' verschijnt 30 - 60 seconden voordat de menuopties van het Android-systeemherstel verschijnen.

5 dan ga je naar “ wipe cashe
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
In december is mijn microfoon van mijn s8 vervangen door een Samsung Servicecentrum, met als gevolg zware echo naar de gebelde personen.
Ikzelf hoor het niet .
Ik ben al 4x terug geweest, probleem niet opgelost.
Volgens service center wel.
Toestel zit nog een jaar in de garantie.
Nieuwe simkaart geplaatst geen verschil.
Als ik de simkaart in mijn oude S5 plaats is er niets aan de hand.
Het geluid in het oorgedeelte van de s8, moet op min staan , om toch een beetje gesprek te kunnen voeren, met als gevolg dat ik zelf het gesprek niet goed meer kan volgen.
Toestel is pas over een jaar betaald, maar kan hier eigenlijk niks mee.
Wat kan ik nu nog doen?



Hi Groezel,

Probeer dit even.
Ga naar belfunctie —> toets *#0283# —> bel, dan kun je de oorspeker testen, als dit ook niet lukt







dan heb ik nog iets anders.dit is de 2e wat je kunt doen .

Schakel het apparaat uit.

2.Houd de toets Volume omhoog en de Bixby-toets ingedrukt en houd vervolgens de aan / uit-toets ingedrukt.

3.Wanneer het Android-logo verschijnt, laat u alle drie de toetsen los.

4.Het bericht 'Installing system update' verschijnt 30 - 60 seconden voordat de menuopties van het Android-systeemherstel verschijnen.

5 dan ga je naar “ wipe cashe

Reageer