Beantwoord

Nano simkaart

  • 18 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Hoi, ik heb laatst mijn abonnement verlengd bij jullie en heb het toestel Samsung s7 rose genomen. (Had de Samsung galaxy s5) Nu wil ik zojuist mijn simkaart overplaatsen en blijkt dat er een NANO simkaart in moet.. Deze heb ik niet en zit ook niet in mijn uitdrukkaart van mijn simkaart.
Krijg ik deze alsnog geleverd?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet;

Melissa
icon

Beste antwoord door Melissatmobile 19 oktober 2017, 10:31

Heb zojuist gebeld naar de klantenservice en mag een nieuwe bestellen en krijg de kosten vergoed. Prima service dus! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik zou zeggen van wel. Je hebt laten zien dat je een nieuwe verbintenis wilt aangaan.. nu mag T-mobile ook jou wel even helpen hierbij. Zit er een T-mobile winkel in de buurt? Want die kunnen het vaak direct voor je regelen. Succes
Heb zojuist gebeld naar de klantenservice en mag een nieuwe bestellen en krijg de kosten vergoed. Prima service dus! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melissa,

Fijn dat mijn collega jou verder heeft geholpen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel! 😉

Reageer