Beantwoord

Netwerk problemen Samsung galaxy S plus

Beste..

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe S plus omdat de vorige van 4 maanden oud gesneuveld was. Sinds ik dit nieuwe toestel heb heb ik ook eigenlijk geen ontvangst meer. Iedere dag moet ik het toestel meerdere malen uitzetten omdat ik alleen noodoproepen kan uitvoeren.

Het internet is ook erg traag terwijl dit niet op het vorige toestel was. Op het oude toestel (welke van 27 januari 2012 was) was de verbinding super goed.

nu valt de verbinding om de haverklap weg terwijl de zendmasten van T-mobile bijna naast mijn deur staan.

Ik heb het toestel afgelopen weekend helemaal terug gezet naar fabrieks instellingen maar dit helpt ook niet.

na het restarten komt de verbinding terug.

Wat kan dit zijn, het is best irritant om niet bereikbaar te zijn.... ik gebruik internet veel.

M.vr.gr.

Bert
icon

Beste antwoord door Michel_1 18 juni 2012, 16:35

@Bert1978
Dit probleem lijkt sterk op het bekende simkaart probleem. Nieuwe smartphones hebben vaak problemen met een ouder type simkaart. Ik zie dat jij deze ook gebruikt. Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Ik heb ook problemen met internet ontvangst. Hij geeft steeds aan dat er geen.verbinding is. Ik heb de telefoon sinds 21 mei.

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord.
Reputatie 7
Welkom op het forum!
Oke hier was ik al bang voor.....
Mijn toestel heb ik via mediamarkt en geen verzekering dus we gaan wel zien hoe het verder afloopt......

Groeten

Bert
Reputatie 7
@Bert1978
Dit probleem lijkt sterk op het bekende simkaart probleem. Nieuwe smartphones hebben vaak problemen met een ouder type simkaart. Ik zie dat jij deze ook gebruikt. Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen?
Reputatie 7
@samsungsplus
Ik zie dat jij al een nieuwe versie simkaart in gebruik hebt, en begrijp ik goed dat het alleen om de internetverbinding gaat? In dat geval wil ik je adviseren om je internetinstellingen handmatig in te stellen. Hoe je dit kan doen staat op T-mobile Toestelhulp. Wil je laten weten of het is gelukt? 🙂