Beantwoord

Netwerkverbinding kwijt

  • 21 januari 2017
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben met mijn Samsung Galaxy S5 heel vaak de verbinding kwijt met T-Mobile. Dan heb ik plots geen internet meer en geeft hij in de notificatiebalk een soort "niet parkeren" bord aan. Na een halve minuut is die weer verbonden met T-Mobile en daarna begint het weer opnieuw. Mijn vriendin en schoonmoeder hebben hetzelfde probleem. Ik heb mijn telefoon al eens helemaal uitgeschakeld, batterij en SIM kaart verwijderd en opnieuw proberen op te starten maar het gebeurt zo weer. Is er een netwerk storing in Almelo of iets dergelijks?

Hopelijk kunnen jullie mij/ons helpen.
icon

Beste antwoord door David 23 januari 2017, 11:51

Hey Hafcbj,

Er waren inderdaad werkzaamheden in jouw omgeving. Hierdoor kon je problemen ervaren met het netwerk, maar deze zijn ondertussen wel opgelost en hebben niet heel lang geduurd. Zou je kunnen aangeven of je het probleem even hebt gehad en of je op dit moment nog problemen ervaart?

Ervaar je het probleem op één locatie? Bijvoorbeeld bij jou of jouw vriendin thuis, aangezien je ook zegt dat zij en haar moeder er last van ondervinden. Als je het probleem op één plek hebt, ligt het waarschijnlijk aan de locatie van het huis ten opzichte van de masten. In dat geval raad ik je aan om een melding via de https://7606 KCaan te maken, zodat onze netwerkspecialisten dit kunnen controleren. Als je het probleem overal ervaart, kun je de simkaart nakijken, zodat je weet of ze nog wel helemaal in orde is.

Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn en of je dit probleem nog altijd ervaart! We helpen je anders graag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Hafcbj,

Er waren inderdaad werkzaamheden in jouw omgeving. Hierdoor kon je problemen ervaren met het netwerk, maar deze zijn ondertussen wel opgelost en hebben niet heel lang geduurd. Zou je kunnen aangeven of je het probleem even hebt gehad en of je op dit moment nog problemen ervaart?

Ervaar je het probleem op één locatie? Bijvoorbeeld bij jou of jouw vriendin thuis, aangezien je ook zegt dat zij en haar moeder er last van ondervinden. Als je het probleem op één plek hebt, ligt het waarschijnlijk aan de locatie van het huis ten opzichte van de masten. In dat geval raad ik je aan om een melding via de https://7606 KCaan te maken, zodat onze netwerkspecialisten dit kunnen controleren. Als je het probleem overal ervaart, kun je de simkaart nakijken, zodat je weet of ze nog wel helemaal in orde is.

Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn en of je dit probleem nog altijd ervaart! We helpen je anders graag verder! 🙂
Hallo David,

Ik heb het probleem voornamelijk in Almelo. In Borne, waar ik werk, heb ik bijvoorbeeld geen problemen. Ik heb hier nu ook een melding van gemaakt.

Vanochtend had ik er nog steeds problemen mee. En het is om de 5 minuten dat mn mobiel zich loskoppelt van het netwerk. Dus denk ik dat het niet aan de storing lag/ligt.

Groeten,

Bjorn
Badge +2
Hallo hafcbj,

Vervelend dat je nog steeds problemen ervaart. Ik zag in het systeem dat je een melding hebt gemaakt. Een collega heeft deze in behandeling en die contact met je opnemen.

Reageer