Beantwoord

niet aangemeld bij netwerk

• 24 juni 2014
  • 2 reacties
  • 500 Bekeken

Hee,,

ik heb een een probleem. Als ik wil bellen krijg ik bericht: 'niet aangemeld bij netwerk'. heb een samsung galaxy note 2. ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- aan/uit gezet
- sim andere telefoon( doet het dan wel)
- andere sim in telefoon( doet het dan niet)
- reboot
De fout zit dus in telefoon lijkt mij..... maar wat moet ik doen!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door JohnH 24 juni 2014, 22:03

Klinkt heel fantasieloos maar als niet helpt kun je of The A Team huren of een fabrieksreset proberen.

Ik mis wel in het al gedaan lijstje handmatig verbinden met het juiste netwerk..... Je zou toch netwerken moeten zien aangezien je wel in een ander toestel een netwerk hebt.

Kies dan natuurlijk wel een beschikbaar T-Mobile netwerk om het niet als te complex te maken probeer dat eerst voor je een reset uitvoert. En voor je een fabrieksreset doet ook natuurlijk een backup maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Schijnt tegenwoordig een veelvoorkomend probleem te zijn. Zit 'm in de firmware.

Als je geroot bent is er een snelle oplossing. zo niet (en dat zijn de meesten hier niet) dan zul je of een fabrieksreset moeten doen, of de firmware er opnieuw op moeten flashen.
Klinkt heel fantasieloos maar als niet helpt kun je of The A Team huren of een fabrieksreset proberen.

Ik mis wel in het al gedaan lijstje handmatig verbinden met het juiste netwerk..... Je zou toch netwerken moeten zien aangezien je wel in een ander toestel een netwerk hebt.

Kies dan natuurlijk wel een beschikbaar T-Mobile netwerk om het niet als te complex te maken probeer dat eerst voor je een reset uitvoert. En voor je een fabrieksreset doet ook natuurlijk een backup maken.

Reageer