Beantwoord

Niet bereikbaar op Samsung S5

Hallo
Mijn dochter belde mij vandaag via mijn partner met het bericht dat zij mij al vanaf gisteravond probeert te bellen, maar steeds mijn VM krijgt.
Ik heb dit uiteraard getest met meerdere toestellen en het klopt.
De klantenservice is niet bereikbaar.
Iemand die een antwoord of een oplossing heeft?
icon

Beste antwoord door Claudiya 1 augustus 2016, 14:18

Klopt. Ik ben inderdaad naar de T shop geweest en heb gratis een nieuwe simkaart ontvangen.
Zodra deze geplaatst werd kwamen de SMSjes achter elkaar binnen.
Het lag dus duidelijk aan de simkaart.
Netjes opgelost door Zohal van de T shop in Lelystad. Bedankt!
Bekijk origineel

13 reacties

Sowieso, bij dit soort problemen je telefoon herstarten... Kan zijn dat je toestel dus geen correcte verbinding actief heeft.

Werkt dat niet, dan beginnen we met uitsluiten... Probeer de sim in een ander toestel om te kijken of het dus de sim of de telefoon is met een probleem. Afhankelijk van je antwoord hierop kunnen we dan verder aan het probleem gaan sleutelen.

Een moderator loopt sowieso de topics na, maar dit duurt 24 tot 48 uur (weekend meestal iets langzamer), dus met enige spoed is dit geen optie. Probeer daarom bij voorkeur eerst het bovenstaande.
Thanks beetje gek.
Uiteraard al opnieuw opgestart. Alles eruit gehaald en na 10 minuten er weer in geplaatst.
Sim ruilen gaat echter niet, want andere partij gebruikt micro sim en heb hier geen adapter voor handen.
Maar kan het zomaar dat de sim dat gebrek vertoont? Kan zelf nog wel gewoon bellen namelijk ....
Nee, niet zozeer de sim die gebreken vertoont... Heb zelf ook al eens gehad dat er iets mis was met mijn toestel en die (waarschijnlijk) dacht goed verbonden te zijn, maar het niet was. Had wel signaal, leek allemaal te werken, maar was niet bereikbaar en had geen data.

Dat je zelf gewoon kan bellen is wel vreemd ja, mij viel 'ontvangen' op toen ik thuis kwam en er een gazilion berichten binnen kwamen op WiFi.

Wat voor toestel heb je? Eens kijken of we een specifiek toestel-expert mee kunnen laten kijken.
Reputatie 7
Badge +9
Dus je kan totaal niet gebeld worden?

Heb je doorschakelen toevallig aan staan?
Samsung S5 en nee kan niet en door niemand gebeld worden.
Heb ook niets aan mijn instellingen gewijzigd.
Vabdaag T-mobile gebeld en via keuzemenu mijn VM voor een week uitgeschakeld, maar ook duurt 24 uur voordat dit actief is.
Bedankt voor het meedenken!
Kan het zijn dat je je telefoon op "niet storen" hebt gezet? Zodat alles in principe direct naar VM wordt doorgestuurd?
Badge +9
Hoi Claudiya, zou je kunnen proberen door ##002# te bellen, en vervolgens testen of je gebeld kunt worden?

Dit reset alle doorschakelingen die via een nummer ingesteld zijn 🙂
Nee zoals ik al zei ... niet aan mijn instellingen geweest.
##002# gebeld. Inderdaad alles gewist, geprobeerd mezelf te bellen met andere telefoon en ..... nog steeds direct de VM.
Totaal niet bereikbaar dus 😕
Reputatie 7
Badge +9
Hm, dan is er mogelijk toch een probleem met je SIM.

Hoezo kan een SIMswap niet? De S5 heeft ook gewoon een MicroSIM slot... :?
Heb geprobeerd, is sim van mijn partner, maar iPhone en andere provider. Telefoon geeft dan aan dat hij geen netwerk heeft...
Reputatie 7
Badge +15
Hey Claudiya,

Super fijn om te zien dat je al een aantal reacties hebt gehad van de experts! 🙂

Ik zie dat er ondertussen ook telefonisch contact is geweest met een van mijn collega's en er is afgesproken dat je langs de T-Shop gaat om de kruistest uit te voeren.

Wil je ons hier op de hoogte houden hiervan? We horen graag hoe het afloopt!
Klopt. Ik ben inderdaad naar de T shop geweest en heb gratis een nieuwe simkaart ontvangen.
Zodra deze geplaatst werd kwamen de SMSjes achter elkaar binnen.
Het lag dus duidelijk aan de simkaart.
Netjes opgelost door Zohal van de T shop in Lelystad. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Namens Zohal bedankt! Super dat je probleem nu is opgelost en dat je nieuwe simkaart goed werkt. 🙂

Reageer