Vraag

Niet storen - toch meldingen

• 31 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 349 Bekeken

Ik heb een Samsung S9.

Ik heb voor in de nacht “niet storen” ingesteld. Alleen mijn favorieten contacten kunnen mij bereiken. Alle meldingen ed. zijn stil behalve Whatsapp. Deze blijft geluiden maken bij berichten welke binnen komen. Heel irritant. Al diverse malen contact gehad met Samsung. Deze komen er niet uit.

Iemand hier misschien hetzelfde probleem, of nog beter, De Oplossing...

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Kun je eens screenshots plaatsen met je niet storen instellingen? Anders wordt het giswerk.

Edit: Ik heb snel gekeken op mijn telefoon (OnePlus 6T) en heb je toevallig iets verkeerd staan onder berichten toestaan?

Ik heb inderdaad een soortgelijk probleem met mijn s9 +. Bij mij zijn het dan niet de berichten, maar de whatsapp oproepen die geluid blijven geven onder niet-storen. Ik kon ook geen rare dingen vinden in de instellingen. Dus graag hoor ik of iemand hier verder mee komt!

Reputatie 5
Badge +4

Hallo@wgeijtenbeek @Ryder.95 

https://support.google.com/android/answer/9069335?hl=nl

^^ is de Android help pagina voor de niet storen functie.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

@Waqqas  ik heb even gekeken naar de link die je gestuurd hebt, maar daar kom ik ook niet verder mee. Instellingen komen ook niet helemaal overeen met wat beschreven staat in de link. Heb ook gekeken naar de instellingen van whatsapp, zowel in de app zelf als in de telefoon. Toch bedankt.

Ik heb deze instellingen nog gevonden in de pagina app-info, maar daar lijkt ook alles correct ingesteld te staan...

Reputatie 5
Badge +4

@wgeijtenbeek @Ryder.95 

Gaat het bij jullie alle 2 om een Samsung Galaxy s9? Toevallig heb ik ook een Samsung s9.

Kijk dit eens :

Ga hiervoor naar instellingen > apps > Whatsapp > meldingen >berichten en je ziet beneden niet storen negeren.

Staat bij mij dus standaard uit dus bij alle s9 telefoons is dit standaard zo. Ik hoop dat het je helpt.

@Waqqas 

Dank voor je bericht, maar zoals je kunt zien had ik dit ook al gevonden en daar staat "niet-storen negeren" uitgeschakeld, maar toch blijft ie geluid geven bij oproepen... ik heb de hele morgen al een beetje aan het lezen op fora, ect en ik zie steeds meer mensen die hier problemen mee hebben. Begin langzaamaan toch meer te geloven dat dit een bug in whatsapp is

Reputatie 5
Badge +4

Als je een scherm terug gaat en je klikt op groepsberichten dan is die optie er ook dus voor oproepen zal hij wel ergens zijn maar hij zit erg verstopt 😄

Reputatie 5
Badge +4

Voor@wgeijtenbeek  lijkt het opgelost hij kan die optie bij berichten uitschakelen.

@Waqqas 

Ik heb alle pagina's qua meldingen nagekeken en een aantal instellingen geprobeerd, maar alles staat goed en er veranderd niets.. ook het tabblad meldingen oproepen had ik al gevonden, maar daar staat ie ook in uit. Heb nu de oproep meldingen uitgeschakeld. Gaat het niet linksom, dan maar rechtsom😋

Reageer