Nieuw: T-Mobile Toestelhulp

[modbreekt]
Vanaf 14 juli 2010 hebben we een nieuwe tool waarmee je makkelijk stap voor stap alle instellingen voor je toestel op kunt vragen.

Verder vind je informatie over het gebruik van je toestel in binnen- en buitenland.

Kijk snel op www.t-mobile.nl/toestelhulp

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 2
Samsung Wave zit er niet tussen.
@EmWave
We zijn hier net mee begonnen. De lijst met toestellen wordt steeds uitgebreider 😉
Reputatie 2
Samsung Galaxy I9000 is nog niet opgenomen in het overzicht, heeft iemand enig idee hoe ik op de I9000 internet kan uitzetten
Reputatie 4
zouden jullie de samsung acton er ook tussen willen zetten?

😃
Reputatie 2
Hoi,
Ik probeer al enige uren op mijn samsung apollo (i5800) internet handmatig in te stellen.
Nu vindt ik regelmatig in andere onderwerpen een link naar toestelhulp.
Het kan aan mij liggen... maar zie ik hier het bovengenoemde toestel niet tussenstaan?
Reputatie 2
Ja ik heb precies hetzelfde probleem.... de samsung apollo kan ik nergens vinden bij toestelhulp. Ik heb ook nog een probleem ik kan die 6 maanden gratis internet niet krijgen bij de prepaid versie. Heb jij toevallig ook prepaid en weet jij wat je moet doen om die gratis internet te kunnen activeren??
Reputatie 4
Wat jullie zouden kunnen proberen is een andere type samsung te selecteren die het dichtsbij komt. De stappenplan zal misschien net iets anders zijn, maar je zou er dan ook aan uit moeten komen. De APN etc zijn voor ieder toestel hetzelfde.

Voor het prepaid internet gebeuren... Heb je al verder gekeken in andere topics? Prepaid, internet op je mobiel etc.
Als je dan nog niet het antwoord gevonden hebt kan je beter in de juiste topic je vraag stellen. Heb je sneller kans op een goed antwoord. :)
Ik heb geen prepaid, dus weet het ook niet.
Suc6 met de instellingen toestel.
Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Ik heb een los toestel met een voordeelsim.
Ik heb al bij de Galaxy S gekeken (meest vergelijkbare) maar die heeft al standaard internet ingesteld.
Enkele andere wordt ik ook niks wijs.
Ik heb wel bij andere providers gekeken, maar dan zit je met adressen van die providers en dat lijkt mij 'riskant' aangezien ik internet nodig heb via T-mobile
Reputatie 2
Toelichting op bovenstaande,
andere providers zeggen wel via voorbeelden hoe je internet op de apollo kan activeren, maar t-mobile dus jammergenoeg (nog) niet.
Als ik nou je juiste gegevens krijg die ik nodig heb...
Reputatie 4
Rechtsboven boven je accountinfo bij zoekwoord APN tikken en op vergrootglas klikken .
Van de gevonden antwoorden kies je antwoord 3: wat zijn de algemene instellingen voor internet. Op die pagina vind je alle instellingen die nodig zijn.
Sommige opties zal je niet tegen komen in je toestel, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Reputatie 2
Ik kom er nog steeds niet uit,
Langs winkel geweest en gebeld en ben nog niks wijzer geworden!
Via koffiemok gekeken naar de standaard instellingen, ingevuld,
maar internet werkt nog steeds niet ...
Reputatie 6
@Nico1987 en danieldebest
Willen jullie proberen om alle netwerkinstellingen (mms,- wap- en/of internetinstellingen), die mogelijk al standaard ingesteld zijn op het toestel, verwijderen? Als dit is gelukt wil ik jullie vragen om het toestel uit en aan te zetten en vervolgens de instellingen handmatig in te voeren. Daarna weer het toestel uit en aan zetten. Ik hoor graag van jullie of internetten nu weer mogelijk is.

@danieldebest
Indien je het pakket gekocht hebt voor €149,95 + €20,- cashback (te verkrijgen via Samsung), dan kun je gebruikmaken van deze actie door een sms-bericht te sturen naar het nummer 1616 met daarin de tekst 'internet'. Binnen enkele minuten ontvang je een sms-bericht terug dat je 2GB datategoed hebt ontvangen. Om het gratis tegoed te activeren, dien je vervolgens gebruik te maken van het netwerk door te bellen of te sms'sen.
Reputatie 2
Dankuwel voor uw antwoord. Een andere t-mobile moderator heeft mij al beantwoord en ik heb het gratis internet weten te krijgen:). Qua instellingen betreft heb ik eigenlijk geen problemen, ik vond het alleen wat raar dat de apollo er niet bij stond bij samsung toestellen...
Reputatie 2
[QUOTE=Raymond;759780]@Nico1987 en danieldebest
Willen jullie proberen om alle netwerkinstellingen (mms,- wap- en/of internetinstellingen), die mogelijk al standaard ingesteld zijn op het toestel, verwijderen? Als dit is gelukt wil ik jullie vragen om het toestel uit en aan te zetten en vervolgens de instellingen handmatig in te voeren. Daarna weer het toestel uit en aan zetten. Ik hoor graag van jullie of internetten nu weer mogelijk is.

@danieldebest
Indien je het pakket gekocht hebt voor
Reputatie 2
Samsung Galaxy Apollo staat er ook niet bij. Deze is toch al een tijdje in gebruik inmiddels.
Reputatie 2
mijn samsung GT-C3300K zit er ook niet tussen
Reputatie 6
@manny39 & ACoster

Ik ga dit doorgeven aan de betreffende afdeling, bedankt voor de suggesties
Reputatie 3
Heb zelf 2x Samsung

SGH-i780 windows mobile 6.1

GT-B7350 windows mobile 6.5

Staan beiden niet in de lijst..