Beantwoord

Nieuwe abbo maar tweedehands toestel in de plaats

• 19 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Na 3 weken is de hardware in mijn gloednieuwe samsung 7 edge kapot gegaan. 3 dagen geleden naar tshop aan de frederik hendriklaan geweest en die boden meteen een toestelruil aan ik wist op dat moment niet wat dit betekende. Gisteren kreeg ik een mail binnen dat er een "vervangend" toestel voor mij zou klaarliggen. Aldaar aangekomen vernam ik dat het om een tweedehands toestel ging. Ik was totaal overrompeld. Net een nieuw toestel en tmobile geeft je een refurbished toestel ervoor terug met bekrassingen en al terwijl mijn eigen toestel gloednieuw is. De volgende optie in de winkel was mijn eigen toestel laten repareren maar niet met de garantie dat ik er opnieuw geen tweedehands toestel voor terugkrijg. Dus wacht even, ik ga na meer dan 10 jaar klant te zijn bij tmobile opnieuw een tweejarig contract aan en ik krijg second hand products ervoor terug??? Dit is wat mij betreft contractbreuk en ik verwacht alsnog een nieuw toestel die ik als trouwe betaler en klant verdien. Ik snap niet dat jullie deze onzin aan jullie klanten verkopen. Ik verwacht dat tmobile een passende oplossing komt en niet gaat schermen met partners zoals dynafix. Uiteindelijk heb ik een nieuw toestel gekocht bij jullie en verwacht ik de kwaliteit die jullie claimen te bieden.
icon

Beste antwoord door Sam- 22 augustus 2016, 11:47

Hallo Houdaadams,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Goed dat je hierover dus contact opneemt met ons.

Wanneer je toestel binnen 2 maanden na aankoop defect is kan je deze ter reparatie aanbieden bij ons. Om je in deze periode niet zonder toestel te laten bieden we als extra optie een omruiling met een refurbished toestel. Op deze manier hoef je niet je toestel op te sturen, 1-2 weken zonder toestel te zitten om 'm daarna gerepareerd terug te krijgen. Het mag en kan wel, maar in de meeste gevallen wordt er in deze periode gekozen voor een omruiling. De refurbished toestellen horen schade vrij te zijn en worden volledig geïnspecteerd door de medewerkers in het reparatiecentrum.

Na de 2 maanden komt deze extra service te vervallen en kan je alleen nog je toestel ter reparatie aanbieden. Dit is de reden dat, wanneer je toestel minder dan 2 maanden oud is, onze collega's altijd adviseren om 'm om te laten ruilen.

Zoals ik eerder aangaf hoort je toestel schadevrij te zijn en goed te werken. Het verbaast mij ook dat het in jouw geval niet zo is. Om je alsnog te voorzien van een goed werkend en uitziend toestel wil ik voorstellen om nogmaals een omruiling in te plannen. Ik ben ervan overtuigd dat je dit keer wel een net toestel zal ontvangen. Het gaat hier namelijk om toestellen die bijvoorbeeld terug zijn gekomen uit een retour procedure. In de meeste gevallen zijn de toestellen niet eens gebruikt.

Om jou het werk te ontnemen willen wij de omruiling voor je in orde maken. Als je hier akkoord mee gaat dan neem ik persoonlijk contact op met de afdeling die hierover gaat zodat we opnieuw een omruiling voor je in kunnen plannen.

Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Houdaadams,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Goed dat je hierover dus contact opneemt met ons.

Wanneer je toestel binnen 2 maanden na aankoop defect is kan je deze ter reparatie aanbieden bij ons. Om je in deze periode niet zonder toestel te laten bieden we als extra optie een omruiling met een refurbished toestel. Op deze manier hoef je niet je toestel op te sturen, 1-2 weken zonder toestel te zitten om 'm daarna gerepareerd terug te krijgen. Het mag en kan wel, maar in de meeste gevallen wordt er in deze periode gekozen voor een omruiling. De refurbished toestellen horen schade vrij te zijn en worden volledig geïnspecteerd door de medewerkers in het reparatiecentrum.

Na de 2 maanden komt deze extra service te vervallen en kan je alleen nog je toestel ter reparatie aanbieden. Dit is de reden dat, wanneer je toestel minder dan 2 maanden oud is, onze collega's altijd adviseren om 'm om te laten ruilen.

Zoals ik eerder aangaf hoort je toestel schadevrij te zijn en goed te werken. Het verbaast mij ook dat het in jouw geval niet zo is. Om je alsnog te voorzien van een goed werkend en uitziend toestel wil ik voorstellen om nogmaals een omruiling in te plannen. Ik ben ervan overtuigd dat je dit keer wel een net toestel zal ontvangen. Het gaat hier namelijk om toestellen die bijvoorbeeld terug zijn gekomen uit een retour procedure. In de meeste gevallen zijn de toestellen niet eens gebruikt.

Om jou het werk te ontnemen willen wij de omruiling voor je in orde maken. Als je hier akkoord mee gaat dan neem ik persoonlijk contact op met de afdeling die hierover gaat zodat we opnieuw een omruiling voor je in kunnen plannen.

Ik wacht je reactie af!
Hoi Issam,

Gelukkig heeft de desbetreffende t-shop inmiddels een passende oplossing met mij getroffen. Vooralsnog , erg bedankt voor het meedenken.

Groet
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Houdaadams,

Oh dat is helemaal mooi. Ik ben blij dat onze vriendelijke collega's in de T-Mobile Shop je van een passende oplossing hebben kunnen voorzien.

Bedankt voor je terugkoppeling. Als je in de toekomst vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂

Reageer