Beste antwoord door Sam-
Hallo Houdaadams,
Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!
Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Goed dat je hierover dus contact opneemt met ons.
Wanneer je toestel binnen 2 maanden na aankoop defect is kan je deze ter reparatie aanbieden bij ons. Om je in deze periode niet zonder toestel te laten bieden we als extra optie een omruiling met een refurbished toestel. Op deze manier hoef je niet je toestel op te sturen, 1-2 weken zonder toestel te zitten om 'm daarna gerepareerd terug te krijgen. Het mag en kan wel, maar in de meeste gevallen wordt er in deze periode gekozen voor een omruiling. De refurbished toestellen horen schade vrij te zijn en worden volledig geïnspecteerd door de medewerkers in het reparatiecentrum.
Na de 2 maanden komt deze extra service te vervallen en kan je alleen nog je toestel ter reparatie aanbieden. Dit is de reden dat, wanneer je toestel minder dan 2 maanden oud is, onze collega's altijd adviseren om 'm om te laten ruilen.
Zoals ik eerder aangaf hoort je toestel schadevrij te zijn en goed te werken. Het verbaast mij ook dat het in jouw geval niet zo is. Om je alsnog te voorzien van een goed werkend en uitziend toestel wil ik voorstellen om nogmaals een omruiling in te plannen. Ik ben ervan overtuigd dat je dit keer wel een net toestel zal ontvangen. Het gaat hier namelijk om toestellen die bijvoorbeeld terug zijn gekomen uit een retour procedure. In de meeste gevallen zijn de toestellen niet eens gebruikt.
Om jou het werk te ontnemen willen wij de omruiling voor je in orde maken. Als je hier akkoord mee gaat dan neem ik persoonlijk contact op met de afdeling die hierover gaat zodat we opnieuw een omruiling voor je in kunnen plannen.
Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel
Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!
Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Goed dat je hierover dus contact opneemt met ons.
Wanneer je toestel binnen 2 maanden na aankoop defect is kan je deze ter reparatie aanbieden bij ons. Om je in deze periode niet zonder toestel te laten bieden we als extra optie een omruiling met een refurbished toestel. Op deze manier hoef je niet je toestel op te sturen, 1-2 weken zonder toestel te zitten om 'm daarna gerepareerd terug te krijgen. Het mag en kan wel, maar in de meeste gevallen wordt er in deze periode gekozen voor een omruiling. De refurbished toestellen horen schade vrij te zijn en worden volledig geïnspecteerd door de medewerkers in het reparatiecentrum.
Na de 2 maanden komt deze extra service te vervallen en kan je alleen nog je toestel ter reparatie aanbieden. Dit is de reden dat, wanneer je toestel minder dan 2 maanden oud is, onze collega's altijd adviseren om 'm om te laten ruilen.
Zoals ik eerder aangaf hoort je toestel schadevrij te zijn en goed te werken. Het verbaast mij ook dat het in jouw geval niet zo is. Om je alsnog te voorzien van een goed werkend en uitziend toestel wil ik voorstellen om nogmaals een omruiling in te plannen. Ik ben ervan overtuigd dat je dit keer wel een net toestel zal ontvangen. Het gaat hier namelijk om toestellen die bijvoorbeeld terug zijn gekomen uit een retour procedure. In de meeste gevallen zijn de toestellen niet eens gebruikt.
Om jou het werk te ontnemen willen wij de omruiling voor je in orde maken. Als je hier akkoord mee gaat dan neem ik persoonlijk contact op met de afdeling die hierover gaat zodat we opnieuw een omruiling voor je in kunnen plannen.
Ik wacht je reactie af!