Beantwoord

Nieuwe lollipop voor Samsung S5 Mini

• 19 februari 2016
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb inmiddels nog steeds niet lollipop ontvangen het is begin maart!!!
Klopt dit??

Nu weet ik in iedergeval dat mijn volgende telefoon geen mini versie wordt die komen altijd als laatste begreep ik!

Ronald
icon

Beste antwoord door David 9 maart 2016, 10:00

Hey Kristel1980,

Het lijkt erop dat de update wat vertraging opgelopen heeft. In ons algemene topic over de updates voor Samsung heeft mijn collega Issam hier 8 dagen geleden een update over gegeven. Het zou toen nog ongeveer 2 weken duren, dus dat is nog ongeveer een week.

De laatste berichten over de software updates vind je ook terug in het algemene topic. Om dit centraal te houden sluit ik dit topic en verwijs ik jullie voor verdere vragen door.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik had die volgens mij vorige week wel gekregen op mijn s4 mini. TOen deed mijn toestel het niet meer. Er komen van de nieuwere modellen van de S serie geen minivarianten. wel edge varianten.
Reputatie 6
Badge +17
Hi CapriceV8,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik kan me goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van de nieuwste software.

Zijn er nog bepaalde functionaliteiten waar je graag gebruik van wilt maken in de nieuwe software versie?

Android Lollipop is vorige week door ons getest voor de Samsung Galaxy s5 mini en is inmiddels goedgekeurd. Als deze op internationaal niveau ook wordt goedgekeurd (door Samsung) dan komt de update binnen 2 weken vrij.

We zullen het dus nog even afwachten. Controleer af en toe via de instellingen van je telefoon of er een software update beschikbaar is.
Inmiddels 2 weken verder.... Al iets meer bekend over de update naar lollipop?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kristel1980,

Het lijkt erop dat de update wat vertraging opgelopen heeft. In ons algemene topic over de updates voor Samsung heeft mijn collega Issam hier 8 dagen geleden een update over gegeven. Het zou toen nog ongeveer 2 weken duren, dus dat is nog ongeveer een week.

De laatste berichten over de software updates vind je ook terug in het algemene topic. Om dit centraal te houden sluit ik dit topic en verwijs ik jullie voor verdere vragen door.