Beantwoord

Nieuwe telefoon tijdens abbonement

  • 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige maand mijn abbonement verlengd bij jullie, maar nu zie ik die mooie samsung galaxy s10 zwart 128gb voor 720 euro op de site staan. Is het mogelijk om dit toestel zonder nieuw abbonement bij jullie af te nemen?

Groetjes,
Brian Schekkerman
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 maart 2019, 02:34

Hoi @schekk95

Ik heb even op de website gekeken via de onderstaande link.

https://www.t-mobile.nl/shop/losse-telefoons?ch=es&cc=con&sc=acq

Op basis van de website biedt T-Mobile op dit moment nog geen losse S10 aan. Dit kan mogelijk veranderen in de toekomst, afhankelijk van meerdere factoren. Of dit ook gaat gebeuren kan ik je niet vertellen, aangezien ik ook alleen maar een klant ben. Als je haast hebt met een nieuwe S10 zou je eventueel bij een externe dealer kunnen kijken.

Mocht jij een SIM Only hebben, dan is het mogelijk zo dat je recht hebt op "Toestelflexibiliteit". Dit is een service waarmee je na de eerste maand op elk moment opnieuw mag verlengen met toestel. Je bent dan natuurlijk even afhankelijk van een credit check zoals bij elke verlenging, maar mocht dit bij jou van toepassing zijn, dan is dat interessant om te controleren!

Hier heb je gelijk even de voorwaarden van die service:

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/shop/abonnementen/stel-samen-stel-bij/voorwaarden-toestel-flexibiliteit-2016.pdf
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi @schekk95

Ik heb even op de website gekeken via de onderstaande link.

https://www.t-mobile.nl/shop/losse-telefoons?ch=es&cc=con&sc=acq

Op basis van de website biedt T-Mobile op dit moment nog geen losse S10 aan. Dit kan mogelijk veranderen in de toekomst, afhankelijk van meerdere factoren. Of dit ook gaat gebeuren kan ik je niet vertellen, aangezien ik ook alleen maar een klant ben. Als je haast hebt met een nieuwe S10 zou je eventueel bij een externe dealer kunnen kijken.

Mocht jij een SIM Only hebben, dan is het mogelijk zo dat je recht hebt op "Toestelflexibiliteit". Dit is een service waarmee je na de eerste maand op elk moment opnieuw mag verlengen met toestel. Je bent dan natuurlijk even afhankelijk van een credit check zoals bij elke verlenging, maar mocht dit bij jou van toepassing zijn, dan is dat interessant om te controleren!

Hier heb je gelijk even de voorwaarden van die service:

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/shop/abonnementen/stel-samen-stel-bij/voorwaarden-toestel-flexibiliteit-2016.pdf

Reageer