Vraag

[Nieuws] Samsung Blue Carpet event op 11 maart

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
Nog een paar dagen en dan is het zover: de Samsung Galaxy S7 (edge) komt uit! 😃 Om dit te vieren houden we ook dit jaar weer een Blue Carpet event op 11 maart in Rotterdam (Lijnbaan) en Breda (Ginnekenstraat).

Nieuwsgierig naar de acties? Check ze hieronder!

Deze actie is alleen geldig op 11 maart bij T-Mobile Shop, Lijnbaan 86 in Rotterdam en T-Mobile Shop, Ginnekenstraat 17, Breda.

Openingstijden:
- T-Mobile Shop Rotterdam (Lijnbaan 86) is open van 08:30 - 21:00 uur.
- T-Mobile Shop Breda (Ginnekenstraat) 17 is open van 09:00 - 18:00 uur.

* Inclusief 2-jarig Stel Samen & Stel Bij startabonnement en maandelijkse toestelbetaling. Na 24 maanden betaal je €40,- /mnd. Eenmalige kosten: aansluitkosten à €29,95 en thuiskopieheffing à €4,24. Actie is alleen geldig op 11 maart 2016. In combinatie met een Samsung Gear VR, zolang de voorraad strekt. De Gear VR is te verkrijgen via samsung.com/nl/promotion

Met deze speciale actie ontvang je 50% korting op het abonnement, de korting geldt niet voor de toestelbetaling. Normaal betaal je 40,00 euro per maand voor 6GB en onbeperkt bellen (zonder kortingen), nu betaal je maar 20,00 euro per maand (excl. toestelbetaling/mnd)! In combinatie met dit abonnement betaal je voor de Samsung Galaxy S7 daarom maar 45,00 euro pm en voor de S7 edge 47,00 euro pm.

Let op: koop je de Samsung S7 (edge) op 11 maart in Rotterdam of Breda met bovenstaande actie? Dan gelden er bijzondere actievoorwaarden als het gaat om het bestellen van de Gear VR. Ga naar http://, klik op de promotie en vul het online aanmeldformulier in. Upload de factuur en streepjescode met EAN en serienummer van de verpakking. Doe dit uiterlijk voor 18 maart 2016.

Ga jij voor de Samsung Galaxy S7 of de S7 edge? 😉

26 reacties

Superrr hier zat ik op te wachten!! Voor de s5 hadden jullie ook in den haag bij de samsung store is het dit keer niet meer in den haag?
Owja en er waren toen ook mensen die een flyer hadden met een soort nr (soort vip flyers) die hoefde dan niet in de rij te staan, is dit er dit jaar weer?
Shit men! Haha moet nog jaar wachten hellaas 😞 hopend dat de s8 dan uitkomt 😛
Op de site van T-Mobile kun je S7 +Gear voor 54 euro per maand bestellen.
Het verschil is dan 7 euro per maand. Dan is toch geen 50% korting?
Kan iemand deze actie verder toelichten?
Badge +13
Op de site van T-Mobile kun je S7 +Gear voor 54 euro per maand bestellen.
Het verschil is dan 7 euro per maand. Dan is toch geen 50% korting?
Kan iemand deze actie verder toelichten?

Maar het gaat om het totaal plaatje dus de korting op het toestel en de korting op de bundels.
Reputatie 6
Badge +17
@faatje87,

Zo te lezen kun je niet wachten! 😉 Deze speciale actie geldt alleen bij onze T-Mobile Shops in Rotterdam (Lijnbaan) en Breda (Ginnekenstraat). Wat betreft jouw vraag over de flyers: dat ga ik even navragen voor je! Zodra ik daar antwoord over heb ontvangen, laat ik het je weten.

UPDATE: mijn collega was razendsnel! Vorig jaar was dit niet het geval en dit jaar ook niet. Klanten die als eerste in de rij staan krijgen wel een wachtnummer. Dit nummer geeft alleen geen recht op voorrang maar heeft te maken met de volgorde waarop ze in de rij zijn gaan staan. Als deze klant zou besluiten om uit de rij te gaan omdat hij/zij een nummer heeft en te laat terugkomt dan moet hij/zij gewoon weer achteraan sluiten. Dus er worden geen vip-nummers uitgegeven. Ook voor het eigen personeel geldt dat zij gewoon in de rij moeten staan.

Weet je zo voldoende? 🙂 Ga je trouwens voor de S7 of de S7 edge?

@Senna020
Ai, dat is inderdaad jammer! Ik duim met je mee dat dan de S8 uitkomt! ;)

@Ereen
Goed dat je het even navraagt! Ik heb inmiddels wat aanvullende info toegevoegd aan de openingspost over de 50% korting. De korting geldt voor het startabonnement, databundel en belbundel (6GB en onbeperkt bellen). Er wordt daarbij gekeken naar de prijs zonder kortingen. Op onze website kun je inderdaad al de S7 bestellen, daar krijg je ook korting op de normale abonnementsprijs.

Met deze speciale actie ontvang je 50% korting op het abonnement, de korting geldt niet voor de toestelbetaling. Normaal betaal je 40,00 euro per maand voor 6GB en onbeperkt bellen (zonder kortingen), nu betaal je maar 20,00 euro per maand (excl. toestelbetaling/mnd). In combinatie met dit abonnement betaal je voor de Samsung Galaxy S7 daarom maar 45,00 euro pm en voor de S7 edge 47,00 euro pm.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Gaaf! Zijn er nog aangepaste openingstijden voor deze actie?
@Lucwynne ik zou maar een uur of 5 6 in de ochtend vast staan!! Toen ik er voor me s4 stond kwam 8 uur aan in rdam stond al een flinke rij!! ik was toen 250ste en stond zeker tot 2/3 uur in de middag tot ik aan de beurt kwam!
hoi kun je ook vrijdag een deel van de s7edge direct betalen zoals ook online kan bv 250 euro en dan heb je 9 euro minder per maand aan kosten?
De actie is tevens verkrijgbaar bij de 6 Samsung Stores Powered by PhoneHouse, dus ook in Den Haag.
@thalina

Super bedankt voor de reactie. Inmiddels is ook bekend dat het ook in de samsung stores zal zijn. Ik ga voor de s7 edge ik kan niet wachten deze te ontvangen! Word vroeg opstaan haha.

P.s. thalina ik heb je een goede beoordeling gegeven via sms van tmobile ! Altijd fijn een goede service!
Reputatie 6
Badge +17
@lucwynne
Leuk dat je zo enthousiast bent! 😃 Er zijn inderdaad aangepaste openingstijden:

T-Mobile Shop Rotterdam Lijnbaan 86 is open van 08:30 - 21:00 uur.
T-Mobile Shop Breda Ginnekenstraat 17 is open van 09:00 - 18:00 uur.

Op deze pagina vind je meer informatie. Weet je al voor welk toestel je gaat: de S7 of de S7 edge?

@Senna020
Het kan inderdaad erg druk zijn, het is ook een erg mooie actie natuurlijk! 😉 Inderdaad verstandig om er op tijd bij te zijn!

@Ruud75
Leuk dat je interesse hebt in de Samsung S7 edge! 😃 Ik ga dit even navragen bij mijn collega. Zodra ik antwoord van haar heb ontvangen, laat ik het je meteen weten.

@faatje87
Geen dank, ik help je graag! 🙂 Bedankt voor het compliment en de beoordeling! Het klopt inderdaad dat de actie ook geldt bij de Samsung Experience Stores. Op deze pagina vind je meer informatie.

Alvast sterkte met het opstaan morgen en natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe toestel! Laat je weten hoe de S7 edge bevalt?
Hoi Thalina weet je ondertussen al meer?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ruud75,

We hebben net terugkoppeling gehad. De eenmalige toestelbetaling kan in de T-Shop inderdaad ook omhoog zodat je maandelijks een lager bedrag betaalt. Dit staat los van de kosten voor de bundels! 🙂

Heb je zo voldoende info? Als je nog vragen hebt, let us know!
Toevallig heb ik gisteren telefonisch contact gehad met T Mobile of ze mij een leuke verlengingsaanbod konden doen icm de Galaxy S7, het aanbod wat ik kreeg haalde het bij lange na niet bij deze aanbieding, is er een mogelijkheid dat ik deze aanbieding kan krijgen?
Nee hoor prima dank hiervoor. Toppie
Reputatie 6
Badge +16
Hi Sharkie050,

Welkom op het forum. Leuk dat ook jij de nieuwe Galaxy S7 wilt aanschaffen.

Het is inderdaad erg moeilijk om in de buurt te komen van deze prijzen. Om ook gebruik te maken van deze actie zal je echt langs de desbetreffende T-Mobile Shops moeten gaan. Zorg wel dat je er op tijd bij bent want op=op!
Reputatie 7
Badge +15
Vandaag is het zo ver!

Wie staan er al in de rij? 😉
Vroeg ik me ook af Amy haha. Ben benieuwd Hoelang de rij nu is
Reputatie 6
Badge +16
Er zijn veel mensen die nu helemaal happy gebruik maken van hun nieuwe Samsung Galaxy S7! We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen. Voor de mensen die de telefoon nog moeten ontvangen; alvast heel veel plezier ermee natuurlijk. :)

Check ook dit nieuwsbericht: http://www.metronieuws.nl/nieuws/rotterdam/2016/03/honderden-in-de-rij-voor-samsung-galaxy-s7
Hey!

Misschien ben ik te laat, hoop dat je alsnog mijn vraag kunt beantwoorden.

Als ik naar www.samsung.com/nl/promotions ga dan zie ik helemaal niets.

Hoort dit, of kan ik hieruit aannemen dat de actie niet meer geldig is?

Robert
Badge +13
Hey!

Misschien ben ik te laat, hoop dat je alsnog mijn vraag kunt beantwoorden.

Als ik naar www.samsung.com/nl/promotions ga dan zie ik helemaal niets.

Hoort dit, of kan ik hieruit aannemen dat de actie niet meer geldig is?

Robert

Ik denk dat je niet goed keek want hij stond er gewoon tussen?
Als je hem op de blue Carpet heb gekocht dit linkje,
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/5KZJ4KATL84BF/
Badge +5
Mooi toestel, ik wacht alleen nog even. Mijn S5 laat me nog niet in de steek gelukkig. 🙂
Hallo, ik heb meegedaan aan de blue carpet actie en op 11 maart mijn telefoon gekocht in Breda. Vervolgens het ik via de link de gear VR besteld maar ik krijg nu van Samsung te horen dat ik niet voldoe aan de actie voorwaarden omdat ik niet voor 10 maart de aankopen heb. gedaan. Ik vind dit erg vreemd! Ik hoor graag wat ik moet doen om als nog de de gear VR te ontvangen.

Mvg
Reputatie 7
Badge +15
Hey A.g.

Wat een lastig probleem! Ik heb hiervoor direct contact opgenomen met Samsung. Zij gaven aan dat je je had aangemeld voor de reguliere pre-order actie. Aan de actie van 11 maart zaten namelijk andere voorwaarden verbonden dan aan de pre-order actie. De promotie uit de winkel was enkel geldig op 11 maart en je kon je tot en met 18 maart nog registeren op de website van Samsung. De promotie vanuit de winkel is nu ook niet meer beschikbaar online. De pre-order actie was voor alle bestellingen voor t/m 10 maart.

Ik heb je nog een privébericht gestuurd met wat meer informatie van Samsung hierover. Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer