Beantwoord

Noodherstel procedure Samsung Galaxy S9 note werkt niet

  • 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Ik trachtte mijn nieuwe G9 op te starten en te vullen met de gegevens van mijn oude G7 toen hij een error gaf. Ik werd verwezen naar een noodprocedure die eveneens vastliep Groenig beeld met demededeling dat hij bezig was met updating device software. Gebruik de emergency recovering function in de smartswtich PC software. Ik had de kaarten al overgezet naar de S9.
Gebeld naar t'mobile Haarlem maar die konden alleen doorverwijzen naar ytube video's.
Vasthouden 10 sec van volume en aan/uit helpt ook niet.
Wat een rot apparaat of een maandag ochtend geval.
Ik hoop dat er iemand is die mij de weg kan wijzen.
Erg gelukkig voel ik me niet met dit ap[paraat. Misschien toch naar Iphone ?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 februari 2019, 11:05

Hey Baarsha,

Ik zie dat op jouw topic nog geen antwoord is gekomen. Sorry daarvoor!

Is het inmiddels gelukt met jouw toestel? Ik hoop het! Mocht het niet zo zijn, laat het dan gerust nog even weten en dan kunnen wij kijken of we nog verder met jou mee kunnen denken. 😊
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hey Baarsha,

Ik zie dat op jouw topic nog geen antwoord is gekomen. Sorry daarvoor!

Is het inmiddels gelukt met jouw toestel? Ik hoop het! Mocht het niet zo zijn, laat het dan gerust nog even weten en dan kunnen wij kijken of we nog verder met jou mee kunnen denken. 😊

Reageer