Beantwoord

Note 2 N7105 wachtend op firmware update

Vanaf 18 november zou er voor de Note 2 een firmware update gereed zijn.

Kan iemand mij vertellen wanneer ik deze update voor mijn toestel kan verwachten?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 20 november 2013, 11:09

Als je de update naar 4.3 bedoeld, die is gecancelled voorlopig, voor alle toestellen. (S4, S3, N2) Er waren te veel problemen.

Als het goed is zou inderdaad zoals @leroy98ecker al aangeeft 4G het gewoon moeten doen. Als je niet de optie LTE/WCDMA/GSM hebt moet je dit even aangeven, dan kan men daar achteraan. 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Alwin1971

Als het goed is kun je al van 4G gebruik maken. Maar moet je dit zelf aanzetten. 
Of op de update van Samsung wachten. 

Zo zet je 4G aan:
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar Meer netwerken
3. Ga naar Mobiele netwerken
4. Druk op Netwerkmodus
5. Kies LTE/ WCDMA/ GSM

Dan zou je gebruik kunnen maken van 4G.

Zo kun je checken of er een update beschikbaar is voor je Note 2 4G. 

1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar Toestel-info
3. Ga naar Software-update
4. Druk op Bijwerken.

Als er geen update beschikbaar is, dan zou je nog even moeten wachten..

Groet Leroy, 
Reputatie 7
Badge +9
Als je de update naar 4.3 bedoeld, die is gecancelled voorlopig, voor alle toestellen. (S4, S3, N2) Er waren te veel problemen.

Als het goed is zou inderdaad zoals @leroy98ecker al aangeeft 4G het gewoon moeten doen. Als je niet de optie LTE/WCDMA/GSM hebt moet je dit even aangeven, dan kan men daar achteraan. 🙂
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea

De update voor de Note 2 is al van start gegaan in India. 
Zoek maar op internet: Update 4.3 samsung galaxy note 2.

Volgens de site is de update voor de Note 2 erg stabiel, en erg snel. 

De S3 heeft wel veel problemen, happerende telefoons, uitvallen van de telefoons etc. 
Reputatie 7
Badge +9
@leroy98ecker

Dat is de N7100. Voor de N7105 is in NEE (Nordic, dus Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken) uit. Over de andere landen is nog geen schema bekend.

Van de S3 is een officiele statement uit: http://www.sammobile.com/2013/11/18/samsung-delivers-official-statement-regarding-galaxy-s3s-android-4-3-update-issues/
Reputatie 6
Badge +13
Owja, klopt. Had niet gelezen dat het over de N7105 ging. 

Hier heb ik trouwens wel een soort van lijst gevonden van waar de updates voor de N7100 uit zijn.
http://www.sammobile.com/2013/11/19/samsung-galaxy-note-ii-gt-n7100-receives-official-android-4-3-jelly-bean-update/
En hier voor de N7105 telefoons. 
http://www.sammobile.com/2013/11/19/samsung-galaxy-note-ii-lte-gt-n7105-receives-official-android-4-3-jelly-bean-update/

Ze zeggen dat het niet lang meer gaat duren.
Reputatie 7
Badge +9
Sammobile heeft altijd die lijsten 🙂 Daaraan zag ik ook dat de India update voor de N7100 was :p

En aan die lijsten kun je ook altijd mooi zien welke landen langzaam zijn met updaten. 😉
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea

Echt wel! :)

Ik heb mijn telefoon op auto-update staan. 9 van de 10 keer download die de update 's nachts en dan installeer ik het 's ochtends. 
Dan hoef ik ook niet zo lang te wachten. :p

Reageer