Vraag

note 2 scherm spontaan kapot

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 21 reacties
ik heb sinds 2 weken de samsung note 2.
ik was hier super blij mee en natuurlijk ook heel voorzichtig mee. direct een hoesje aangeschaft. 3 dagen later het hoesje binnen. en ik stop hem in het hoesje (zonder druk te hoeven zetten) en barst het scherm ter hoogte van de aan/uit knop schuin naar beneden. na veel contact en controle vanuit de leverancier van het hoesje zou het aan de telefoon liggen door een waarschijnijk hoge druk op het scherm of foutje bij de montage. 
Daarbij komt dat net met de telefoon oppakken, kinderen in de hand  hij heel lichtjes en dan bedoel ik ook echt heel erg lichtjes tegen het bureau stoot. breekt gewoon het hele linker kant van het glas!!! nu snap ik ook dat het glas natuurlijk al breekbaarder is door de eerste barst maar toch...

ik baal nu als een stekker aangezien het scherm niet onder de garantie valt en een reparatie ruim 200 euro gaat kosten. belachelijk eigenlijk dat zoiets altijd op fout van de consument gegooid word. heb hiervoor een s2 gehad en die kon echt heel veel aan. hij is na een ruime 2 jaar kapot gegaan omdat ik hem toen voor het eerst in die 2 jaar liet vallen. en tja dan kan ik het me voorstellen. maar glas breken terwijl hij in een hoesje gedaan word of met een licht stootje!!

wat kan ik hier nu nog mee?

groetjes loes

11 reacties

Reputatie 4
@ loesj

Wat vervelend dat het beeldscherm defect is 😞 Ik zie dat er inmiddels al telefonisch contact is geweest met onze klantenservice en dat er ook een vervolgprocedure in gang is gezet!
Ik men samsung note 2 opgestuurd voor reparatie nadat ie spontaan na 2 maanden strepen op het beeldscherm vertoonde en een dag later helemaal zwart
nou kreeg ik een mailtje van het reparatie centrum met een vage afbeelding als bewijs dat ie klem of gevallen of gestoten zou hebben dit tot mijn verbazing want ik ben der exttreem zuinig op geweest speciaal hoesje voor gekocht ,en dan zeggen valt buiten de garantie wat nogal makkelijk is in mijn ogen ,maar voor 230 euro kan het wel gemaakt worden dat is de helft van de waarde van de telefoon ,ik zou graag willen horen wat er dan kapot is bvd dank michel
Reputatie 2
hoi willemE.
Na het telefonische contact is het inderdaad uiteindelijk goed opgelost! ik ben er dan ook erg blij mee met hoe t-mobile het nu opgepakt heeft!

groetjes loes
Reputatie 5
@mdk4life6 Welkom op het forum! :)

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de afhandeling van je reparatie. Je kunt aan het reparatie centrum vragen wat er precies kapot is. Daarnaast heb je altijd de mogelijkheid om een second opinion uit te laten voeren bij een erkende reparateur wanneer je het niet eens bent met de diagnose.
Ik wil graag hetzelfde melden. Ik heb net me telefoon 2 weken en vervolgens zal door de druk mijn scherm gespleten zijn van boven naar onder. het gaat net langs de de camera en de start knop. Ik ben hiervoor naar de winkel geweest, maar wordt aangegeven dat het bij de verzekering ligt. Heb vervolgens de verzekering gebeld, maar ik wist de exacte oorzaak niet. had dat aangegeven en werd gezegt dat het bij de fabrikant ligt. ik ben terug naar de zaak gegaan en dat verteld. Hun hebben toen naar de verzekering gebeld met de vraag hoe ze dit konden oplossen. Ze gaven aan dat ik een mail moest sturen met een verzoek om de zaak opnieuw op te pakken, omdat ze deze hebben afgesloten. 
Ik  ben erg voorzichtig geweest met mijn telefoon, en de verzekering nor de fabrikant wilt mij helpen.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Wesley H
Reputatie 5
@WesleyH Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je toestel zo snel al schade heeft opgelopen! Bij welke verzekeraar zit je momenteel? Heb je deze via T-Mobile afgesloten?
@Tom Ja, Ik ben verzekerd bij Ace als ik het me niet vergist, ik heb dit laten verzekeren toen ik bij de T-mobile zaak was in SIttard.
Reputatie 4
@ WesleyH

Ik raad je aan om even telefonisch contact op te nemen met ACE Insurance. Zij zijn van maandag t/m zaterdag bereikbaar van 09.00 tot 20.00 op het telefoonnummer 0348 - 462813. Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je! 🙂
WillemE

Ik had al eerder gebeld naar ACE en ze zeiden dat het de fabrieksgarantie lag. Toen ik in de winkel was, hebben hn gebeld naar ACE en Gevraagd hoe ze dit konden oplossen. Ze zeiden dat een een mail moest sturen naar ACE klachten..... ik heb dit gedaan, maar nooit antwoord van gekregen. Ace wou niks doen omdat ik niet de exacte oorzaak wist. Ik zie wel dat in de scheur op me scherm op een bepaalde punt van de breuk iets groter is dan de rest, dus zou de mogelijkheid zijn dat er iets op zou gevallen of gestoot zijn waardoor de barst is ontstaan.
Hallo mensen!

Ik heb mijn telefoon bijna een jaar!
Samsung Galaxy S3 altijd zuinig op geweest paar keer uit mijn hand laten vallen maar verder geen schade.
Nou vandaag pech dag vast die van de tafel op de grond beeld scherm kapot.
Heb geen verzekering afgesloten dus weet iemand wat dit geintje mij gaat kosten?

#balen 😞
Reputatie 5
@Helena19 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat balen dat je scherm kapot is gegaan! 😞 Helaas kunnen wij niet van een afstand bepalen wat de kosten van een eventuele reparatie zullen zijn. Hiervoor wil ik je verwijzen naar een erkende reparateur. Je kunt je telefoon ook ter reparatie aanbieden via My T-Mobile.

Reageer