Beantwoord

Note 4 start steeds opnieuw op

• 19 september 2016
  • 13 reacties
  • 621 Bekeken

help me note 4 valt steeds uit en start opnieuw op heb alle forums doorgezocht wel een bekend probleem meeste hebben te maken met updates maar heb alle updates en fabrieksinstellingen terug gezet en een nieuwe sim kaart al geprobeerd doet het soms 5 6 x achter elkaar en soms uren niet dan is het gewoon goed maakt niet uit wat ik doen soms met gamen soms met fb en soms doe ik niks en doet ie het al heb ook al avg laten draaien en malware bytes die vinden niks dus weet het ff niet meer is eigenlijk begonnen ong 3 weken terug toen die storingen waren bij tmobile
icon

Beste antwoord door David 20 september 2016, 10:25

Hey Mikkieviper,

Zo te zien heeft Bobby Dissel al met je meegedacht over een oplossing. 🙂 Overigens wordt er niet actief op privéberichten gereageerd waar niet om gevraagd is. Op deze manier voorkomen we dat iedereen berichtjes gaat sturen om geholpen te worden, dit zou het effect van het forum uiteindelijk teniet doen.

Als je thuis zelf al alles hebt geprobeerd, tot een reset aan toe, dan raad ik inderdaad aan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dit kan onder andere via de T-Mobile Shop. Je kunt ook langs een Samsung Service punt als dit bij je in de buurt is, om te kijken wat zij erover denken.

Overigens kunnen we niet vanaf hier garanderen dat de reparatie van jouw telefoon onder de garantie valt. Dat is aan de onafhankelijke reparatieservice Dynafix om te bepalen. Zij nemen dan contact op om hun bevindingen te bespreken en dan geven ze ook aan of de reparatie onder de garantie valt.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

13 reacties

ik laat het weten als het batt is ben gister bij tmob shop geweest en die gast zei me dat het ook update kon zijn die had zijn woorden wat kinderziektes en zijn ze mee bezig eruit te halen of ik nog paar weekjes geduld had ga eerst batt vervangen dan nog niks dan w8 op update anders last resort me foon 2 weken kwijt zijn en alles erop en eromheen lolz thx for the reaction guys and girly
Hallo,
Welkom op het forum.
Heb je al geprobeerd om je telefoon terug te zetten naar fabrieks instellingen?
Wel eerst een backup maken.
En anders https://forum.t-mobile.nl/members/samsung-webcare-368803
jah heb fabrieksinstellingen gezet en nieuwe sim al gehad en nog start die automaties op jammer genoeg
Hallo,
Welkom op het forum.
Heb je al geprobeerd om je telefoon terug te zetten naar fabrieks instellingen?
Wel eerst een backup maken.
En anders https://forum.t-mobile.nl/members/samsung-webcare-368803

Kijk anders naar hierboven
heb daar een bericht geplaats 4uur geleden maar nog geen reactie gehad wel kunnen vinden via google dat het de batterij kan zijn kan ik die bij een tmobile shop krijgen of online ook mogelijk te krijgen heb nog garantie en valt onder garantie zeggen ze
hoi,

nou mooi toch....mrgen gelijk sprintje naar de t-mobile shop
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mikkieviper,

Zo te zien heeft Bobby Dissel al met je meegedacht over een oplossing. 🙂 Overigens wordt er niet actief op privéberichten gereageerd waar niet om gevraagd is. Op deze manier voorkomen we dat iedereen berichtjes gaat sturen om geholpen te worden, dit zou het effect van het forum uiteindelijk teniet doen.

Als je thuis zelf al alles hebt geprobeerd, tot een reset aan toe, dan raad ik inderdaad aan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dit kan onder andere via de T-Mobile Shop. Je kunt ook langs een Samsung Service punt als dit bij je in de buurt is, om te kijken wat zij erover denken.

Overigens kunnen we niet vanaf hier garanderen dat de reparatie van jouw telefoon onder de garantie valt. Dat is aan de onafhankelijke reparatieservice Dynafix om te bepalen. Zij nemen dan contact op om hun bevindingen te bespreken en dan geven ze ook aan of de reparatie onder de garantie valt.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
bedankt voor de reactie een vraag kan ik ook naar de t-mobile shop om daar een nieuwe battery te chk ken mensen met het zelfde probleem en zeggen dat ze na een nieuwe battery geen last meer hadden en die gewoon bij t-mobile konden ophalen met hun foon
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mikkieviper,

Je kunt inderdaad altijd proberen of een nieuwe batterij het probleem oplost. In de T-Mobile Shop verkopen wij geen losse batterijen. Je kunt online een nieuwe batterij bestellen of even langsgaan bij een Samsung Store. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan wil ik je toch adviseren om jouw toestel aan te bieden ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte?
Zou je kunnen laten weten of inderdaad de batterij het probleem was ik heb precies dit probleem met mijn galaxy s6
Reputatie 7
Badge +9
Klassiek geval defecte batterij. 😉
hey hier ben ik weer het bleek tog niet me batterij tezijn maar me moederbord vwas kapot na vervanging deed die het perfect alleen kon de zelfde dag me foon weer voor reperatie terug sturen me sim slot en sd slot deden het niet meer daarvoor geen probs meegehad waarschijnlijk iets fout gegaan bij nieuwe moederbord aansluitingen ofzo nu al lange tijd me foon kwijt jammer genoeg maar hopelijk nog even geduld en hij is weer terug gelukkig viel het onder garantie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikkie,

Het is inderdaad jammer dat je jouw toestel tijdelijk kwijt bent, maar gelukkig wordt het dan wel helemaal opgelost! Mooi ook dat het onder de garantie valt. :)

Houd je ons op de hoogte of alles goed werkt wanneer je jouw telefoon terug hebt?

Reageer