Beantwoord

Note 7 en compensatie

• 3 september 2016
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

ik heb mijn abonnement verlengd met een note7, deze zou rond de 18e geleverd worden. Inmiddels een bericht ontvangen dat dit wordt uitgesteld zonder reden. Ik heb inmiddels via de media vernomen dat Samsung alle note7 heeft terug gehaald ivm explosiegevaar. Waarschijnlijk geeft Samsung pas in okt de nieuwe vrij maar ter compensatie krijgen mensen er dan een 128 mb kaartje bij. Ik neem aan dat dit ook geldt als je hem besteld hebt via jullie?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 3 september 2016, 22:39

Welkom op het forum, in dit topic, specifiek hiervoor aangemaakt wordt enig nieuws gemeld.

Let wel, T-Mobile weet momenteel nog net zoveel als ieder ander in de media, want buiten een statement van terug roepen is er werkelijk nog niets bekend. T-Mobile gaat dus ook niet over de 128gb SD card die je erbij gaat krijgen, maar Samsung zelf. Die hebben gezegd dat iedereen die zou krijgen als compensatie vanuit hun zijde, dus tenzij het mis gaat, komt er een vanuit Samsung...
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Welkom op het forum, in dit topic, specifiek hiervoor aangemaakt wordt enig nieuws gemeld.

Let wel, T-Mobile weet momenteel nog net zoveel als ieder ander in de media, want buiten een statement van terug roepen is er werkelijk nog niets bekend. T-Mobile gaat dus ook niet over de 128gb SD card die je erbij gaat krijgen, maar Samsung zelf. Die hebben gezegd dat iedereen die zou krijgen als compensatie vanuit hun zijde, dus tenzij het mis gaat, komt er een vanuit Samsung...
Reputatie 6
Om het overzichtelijk te houden en er al een algemeen topic over is, aangegeven door Poco-Loco, sluit ik dit topic.