Vraag

Omruiling via Samsung niet naar wens


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
ik lees net het verhaal ben verbaast ben weken bezig geweest met samsung die geven geen krimp
had n toestel A 7 met een abonnement van u wilde een jaar verlengen en dan verder zien nu gaat mij A7 WIT kapot en krijg van samsung een A 5 goud zeggen ze nou goud zit onder het hoesje en de rest wat ik zie is zwart omdat ik ja heb gezegd konden ze niets meer doen
maar kent u dat telefoon gaat en ineens komt er een verhaal op je af zo snel en onvriendelijk op het einde hoorde we hebben geen A7 Wit Meer u krijgt nu een A5 goud of zwart ik zeg nog graag dan wit hebbem
n we niet klaar
nu heb ik een afschuwelijk zwart toestel met verlenging van u
GEEN A 7 WIT MAAR EEN A 5 GOUD ONDER ZWART BOVEN
kan u nog meer vertellen maar ik bespaar u dat alles waar ik met samsung heb moeten doormaken
wat zou ik het fijn vinden als het hier wat vriendelijker gaat je hebt toch recht volgens mij om zelf je gsm uit te zoeken dacht ik maar in dit geval had ik geen keuze later hoor je van andere wat je allemaal had kunnen zeggen maar ik was gewoon bang dat ik dan geen telf. meer had
dank u groetjes Tolie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Tolie,

Ik begrijp uit je verhaal dat het een heel gedoe is geweest! Ik snap dat je dat even wilt delen met ons.

Sommige punten uit je verhaal zijn voor mij nog niet helemaal duidelijk. Klopt het dat je dit dus met Samsung hebt geregeld? Was dit naar aanleiding van een reparatie? Jammer dat jouw ervaring zo naar is geweest. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan jouw telefoon en er toch nog plezier aan kunt beleven!
Ja alles geregeld met samsung samsung gaf mij geen keus
Nee ben niet tevreden met mijn toestel ik vind ondanks alles wat mij wensen waren dan k je voir de reactie
Ja mijn toestel was stuk ik heb echt geen leuke ervaring met samsung
Reputatie 6
Badge +17
Hi tolie,

Fijn dat het toch is opgelost met Samsung, maar wel jammer dat het toestel alsnog niet bevalt. Heb je geprobeerd om nogmaals contact op te nemen? Misschien kun je het nogmaals bij ze aangeven. Hopelijk kunnen zij je alsnog een leuke ervaring bezorgen.

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.
Samsung zegt eigen schuld ik kan daar niets meer doen dank je voor je reactie ze hebben mij echt pijn gedaan ik dacht ik doe verlengen dan spaar ik een jaar voor n nieuwe en dan krijg ik van samsung juist de telefoon die ik niet wil hun besluit stast vast ben weken met hun in overleg geweest ze blijven bij hub standpunt ik heb niets in te brengen
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Tolie,

Voor het gehele verhaal heb ik nog even zelf contact met Samsung opgenomen. Er is al een uitzondering geboden door jou aan te bieden om het toestel om te ruilen en dit was ook nog te weigeren. Aangezien er echter akkoord is gegeven, kan er daarna niet nogmaals geruild worden.

Ik vind het jammer om te lezen dat je ontevreden bent over het toestel wat je nu hebt. Misschien kun je aangeven wat er mankeert, wellicht hebben wij nog tips voor je!
Dank je dat je dat gedaan hebt
Maar iets klopt niet in het verhaal er is geen sprake geweest van omruiling
Het ging zo
Kreeg een onverwachts telefoontje van samsung het overviel me
Hij zei heel nors mevr.u telf.A7 is niet meer te maken ik bied u een A5 aan wat wilt u zwart of goud
Ik zei nee ik wil een A7
Die is er niet meer
Wilt u zwart of goud
Mijn gedachten gingen op en neer ik dacht als ik nee zeg heb ik geen telefoon dus zei ik maar goud wat moest ik hij was zo kortaf
Maar het goud zit aan de onderkant en bovenop is zwart het hele verhaal gaat erover dat de communicatie helenaal fout was ik geen kansen heb gekregen ik moest gewoon accepteren wat die man aan de telefoon zei dat is de waarheid
Het gaat erom ik had een A7 was daar heel blij mee ondanks de nankementeb die het had later bij een ander telefoobtje met n mevr.van samsung die vroeg aan mij als u de keus had tussen de A5 en de kapotte A7 wat zou u dan kiezen toen heb ik gezegd de a7 wit en toen brak ze het gesprek af
Waar het omgaat is heb lang moeten sparen voor die A7 wit was er zo blij mee en nu beslissen zei zonder dat ik een keuze had dat ik met een A5 bovenkant zwart verdsr ga waar ik niet om heb gevraagd ik vind dat ze niet naar de wensen van de klant hebben geluisterd want ze had het steeds over het systeem en dat het veel te veel werk was om dat allemaal te veranderen dus het systeem gaat voor de mens dank je voor je hulp groetjes
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Tolie,

Met de verdere omruiling, afhandeling en het proces eromheen kan ik je ook niet verder helpen. Er is uiteindelijk een akkoord gegeven op een andere telefoon, zover ik begrijp is dit bindend. Het is erg jammer dat je er nu ontevreden mee bent. Dat hadden we natuurlijk ook graag anders gezien!

Mochten wij je verder nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten.
Dank jullie wel voor al jullie hulp
Maar ik ben al maanden aan het schrijven en hoor alleen naar helaas we kunnen je niet helpen en waarom niet ondat sansung en t moblie zich alleen maar aan de regeltjes houd en andere geloven en niet de persoon die nu schrijft en haar best doet on die kleine fout het woord JA heeft gezegd terwijl ze in rouw was en de gedachten helenaal anders waren geen rekening mee wordt gehouden ondat alles om een systeen draait en NIET NEER ON DE MENS DAT DOET MIJ PIJN WAAR IS DE NENSELIJKHEID GEBLEVEN IK WILDE NIET HARD WORDEN MAAR DAT ZIJN SAMSING EN T MOBILE OOK VOOR MIJ IK KAN NIET BIJ NENSEN BLIJVEN DIE ALLEEN NET B SYSTEEN WERKEN EB DE NENSELIJKE KANT NIET MEER ZIEN

DAARON GA IK BIJ SANSUBG WEG EN MIJN PROFIDER DACHT IK T MOBILE OOK WEG IK GA UITZOEKEN OF ER NOG IENAND NENSELIJK IS
DANK JULLIE WEL EN GROETJES

Reageer