Beantwoord

Onbekend nummer blokkeren

• 16 juli 2012
  • 3 reacties
  • 49219 Bekeken

Ik wordt de afgelopen dagen iedere x gebeld door een onbekend nummer.
Ik zie gemiste oproepen van "prive nummer" maar er wordt iedere keer opgehangen en geen voicemail ingesproken.
Vandaag echt wel 25 x gebeld...
Ik geef mijn telefoonnummer alleen aan bekende mensen en verder aan niemand.
Vind het superirritant, als je me nodig hebt spreek dan tenminste een boodschap in zodat ik kan terugbellen en weet wie er belt!
Ik ben nu eenmaal niet in de gelegenheid om altijd op te nemen.

Is een prive nummer of onbekend nummer te blokkeren of kan je er een stille ringtoon aan hangen oid?
Ik heb een Samsung Galaxy GT-I9001
icon

Beste antwoord door Dave670 16 juli 2012, 21:31

Hi Swarovski,

Je kan in de Samsung toestellen nummers blokkeren, je kan dus ook ''onbekend'' blokkeren! :)
Ga even naar instellingen - oproepen - alle oproepen dan automatisch weigeren.  (Hopelijk staat het zo ook bij de S1 plus)
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +12
Hi Swarovski,

Je kan in de Samsung toestellen nummers blokkeren, je kan dus ook ''onbekend'' blokkeren! :)
Ga even naar instellingen - oproepen - alle oproepen dan automatisch weigeren.  (Hopelijk staat het zo ook bij de S1 plus)
Reputatie 7
@swarovski
Is het gelukt om met de tip van Dave670 onbekende nummers te blokkeren?

@Dave670
Bedankt weer voor je nuttige reactie! 🙂
ik heb daar ook vaak last van terwijl ik toch aangemeld ben bij het bel-me-niet-register.
nooit gedacht dat je privenummers kon blokkeren, bij mn vorige telefoon kon dat niet.
toch maar even gekeken n.a.v deze topic.. bij mijn nieuwe s3 kan het dus wel, meteen maar even ingesteld...thnx:D

Reageer