Beantwoord

onbekende factuurbedrag

• 29 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 687 Bekeken

Ineens is er een ontzettend hoog bedrag automatisch van mijn betaalrekening afgeschreven. Kan iemand van T-mobile mij eens uitleggen wat er aan de hand is ? Ik zit niet te wachten op dreigende brieven met onbekende hoge bedragen. € 217,95 is een heel ander bedrag dan mijn maandelijkse €15,00. Hoe kan dit en waar gaat dit over ? Graag een reactie, ook graag per e-mail.

Waarom kan ik niet eens met iemand spreken ??

icon

Beste antwoord door Evy 2 november 2020, 12:15

Hi @Heije Ping 

Dit heb ik helemaal voor je uitgezocht! Hier is inderdaad wat fout gegaan, excuses voor het ongemak! Op 27-8-2020 wilde je jouw abonnement verlegen, hier is toen per ongelijk een nieuw contract voor afgesloten. Dit contract is nooit goed afgesloten waardoor je nu een eind factuur hebt ontvangen plus €15,00 buitengerechtelijke incassokosten. Hier kan jij uiteraard niks aan doen, dit heb ik gelijk voor je opgelost! 

De onterechte eindfactuur van € 217,95 die in rekening is gebracht, is een credit nota voor aangemaakt. Tevens €15,00 buitengerechtelijke incassokosten vergoed omdat deze gisteren in rekening gebracht zijn en op de volgende factuur komen te staan. 

Nogmaals excuses voor het ongemak! Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag verder! :smiley:

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Heije Ping 

Hier ga ik je uiteraard mee verder helpen! Even ter controle, maak je ook gebruik van een T-Mobile Thuis abonnement? Jouw mobiele abonnement heb ik zojuist gecheckt en zie daar geen hogere bedragen staan, ook deze maand zit je nog netjes binnen de bundel. Ik hoor het graag van je!

Fijn dat je even meekijkt. Ik heb alleen een abonnement voor mijn mobiele telefoon. In mijn facturen zie ik ook geen vreemde bedragen. Kan ik nu gewoon de brief over de automatische incasso terzijde leggen ? Er staat een factuurnr. op : 901388576432 met een factuurdatum : 30-09-2020. Ik heb de automatische incasso inmiddels teruggeboekt.

Gisteren heb ik ook ineens een simkaart per post ontvangen. Ik weet nergens van en heb niets besteld, ik ben hoogst verbaasd !  Op de envelop staat : uw ref.: 51790058 onze ref.: U2000752555 del no: 0075835325 collo info :1  

Met een welkomstbrief. wat moet ik hiermee ? Ik heb niets besteld.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Heije Ping  Wat raar, hopelijk kan TM dit snel uitzoeken.

Is Er niemand in je huis (gezin die een mooie nieuwe gsm heeft besteld) met abonnement? 

Misschien toch even navragen?

Succes en stay safe 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Heije Ping 

Dit heb ik helemaal voor je uitgezocht! Hier is inderdaad wat fout gegaan, excuses voor het ongemak! Op 27-8-2020 wilde je jouw abonnement verlegen, hier is toen per ongelijk een nieuw contract voor afgesloten. Dit contract is nooit goed afgesloten waardoor je nu een eind factuur hebt ontvangen plus €15,00 buitengerechtelijke incassokosten. Hier kan jij uiteraard niks aan doen, dit heb ik gelijk voor je opgelost! 

De onterechte eindfactuur van € 217,95 die in rekening is gebracht, is een credit nota voor aangemaakt. Tevens €15,00 buitengerechtelijke incassokosten vergoed omdat deze gisteren in rekening gebracht zijn en op de volgende factuur komen te staan. 

Nogmaals excuses voor het ongemak! Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag verder! :smiley:

Dankjewel voor dit fijne bericht. Verder wacht ik nu af. Uiteindelijk zal het weer goed moeten komen. :sunglasses:

Reageer