Beantwoord

Ongewenste reclame met bellen

• 1 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 1325 Bekeken

Hoe krijg ik dit er ooit uit!
Samsung galaxy s6 edge
Hulp aub
icon

Beste antwoord door Pilovali 1 augustus 2017, 14:19

Waarschijnlijk heb je een rare app gedownload die zoiets doet. Zou je je telefoon eens in veilig modus (powerknop lang indrukken en vervolgens een paar seconden op 'Uitschakelen' drukken, dan kun je kiezen voor veilige modus) willen starten en kijken als je het daar ook hebt?

Je kunt het beste even langs je apps gaan en een aantal apps die je niet vertrouwd te gaan verwijderen. Als allerlaatste redmiddel kun je fabrieksherstel proberen (maak wel een backup van je spullen!).
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sabrina,

Goed om te zien dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden!

Ik had je ook van een reactie voorzien in dit topic. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Zo voorkomen we miscommunicaties. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Je hebt waarschijnlijk een snelkoppeling in plaats van de app zelf verwijderd ;)
Maar, gelukkig is het nu opgelost.
Hi.
Thanks ik heb het probleem al opgelost. Zat inderdaad in een app verborgen reclame.
Echter had ik de app verwijdert maar hij moet dus ook uit je appstore bij je bibliotheek verwijdert worden.
Reputatie 6
Badge +17
Waarschijnlijk heb je een rare app gedownload die zoiets doet. Zou je je telefoon eens in veilig modus (powerknop lang indrukken en vervolgens een paar seconden op 'Uitschakelen' drukken, dan kun je kiezen voor veilige modus) willen starten en kijken als je het daar ook hebt?

Je kunt het beste even langs je apps gaan en een aantal apps die je niet vertrouwd te gaan verwijderen. Als allerlaatste redmiddel kun je fabrieksherstel proberen (maak wel een backup van je spullen!).

Reageer