Vraag

Ontgrendelen Samsung s7 via Google account

• 11 december 2017
  • 7 reacties
  • 1738 Bekeken

@kaassauje en anderen, hellup, heb gisteren tijdens het naar bed brengen van Mn kind even snel een nieuwe pincode opgevoerd voor mijn telefoon, omdat Mn kind de hele tijd op mijn telefoon naar YouTube en andere zit te kijken. Zooooooo stom, nu kan ik Mn telefoon niet meer in, want hij herkent de pincode niet. Volgens de Samsung help desk kan ik alleen een harde reset uitvoeren, maar dan ben ik al al al mijn gegevens, vakantie foto s telefoonnummers etc die ik nog niet had opgeslagen kwijt! Ramp ramp ramp. Nu las ik via kaassausje dat je naar je Google account kan gaan vind mijn apparaat. Dat doet hij, maar dan via vergrendelen heb ik een nieuwe pincode aangemaakt en mijn eigen telefoonnummer en daarna ook nog eens via mijn mans nummer gebeld. Maar ontgrendelen gaat niet. Dan zie ik nog de optie wissen, maar dat lijkt mij ook niet helemaal oke? Wie o wie kan mij helpen mij weer in mijn telefoon te komen?..

7 reacties

Hoi Annalouisa, welkom op het klantenforum.

Voorheen werkte dat voor zover ik weet wel gewoon. Dat is niet meer zo?

Als je een Samsung account had aangemaakt op de telefoon, zou je kunnen proberen om de telefoon te ontgrendelen via Find My Mobile. Waarschijnlijk is je account een G-mailadres.
Klopt, maar ik heb mijn telefoon nooit willen registreren uit veiligheids overweging
Grrr en nu kan ik wel inloggen, maar hij geeft mijn telefoon niet weer omdat ik het niet heb geregistreerd 😭
Maar is er een manier om via mijn Google account bij mijn beveiligingsinstellingen te komen?
Als er na een aantal keer de foute code invoeren op de telefoon ook geen optie rechts onderin beeld verschijnt om een nieuwe code in te voeren, vrees ik dat de fabrieksreset het enige is wat je nog kunt doen. Wellicht heeft een ander nog een idee?
Nou ik hoop dat er nog een mogelijkheid is, zou zo graag via mijn Google account bij mijn beveiligingsinstellingen kunnen komen van mijn telefoon, om zo mijn pincode te kunnen resetten. Iemand een idee?!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anna,

Als het ook niet via Find My Mobile lukt dan moeten we je toch een fabrieksreset adviseren. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je die kan uitvoeren.

Laat je ons weten of het lukt?

Reageer