Vraag

Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk

• 20 mei 2014
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 2
wie weet hoe dit probleem op te lossen is
t-mobile zegt gewoon ga maar naar Samsung toe, maar daar kunnen ze me niet helpen
toestel is van t-mobile en ook via de webshop aangeschaft

http://www.galaxyclub.nl/forum/de-samsung-galaxy-s2-group2/probleemoplossen-forum12/vraagd-om-ontgrendelings-pin-sim-netwerkcode-na-update-naar-4-1-2-thread1818/

toestel is simlock vrij, maar er gaat alleen een simkaart in van t-mobile
en elke andere provider krijg ik dus deze melding:

Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk

van alles over te lezen via google, maar geen oplossing

wie oh wie ???

4 reacties

Reputatie 2
oh ja het is geen 0000, ook de pincode en pukcode is het niet
Reputatie 3
@brigitte100
Ten eerst mijn excuses voor de late reactie.
Vervelend dat het toestel niet te gebruiken is in combinatie met simkaarten van andere providers.
Onder jouw gegevens zie ik dat je op verschillende manieren al bent geholpen.
Mijn collega heeft het verzoek doorgestuurd, het is nu alleen nog wachten op een terugkoppeling.
Als er meer bekend is zal er contact met je opgenomen worden.
Reputatie 2
kan je me vertellen hoe ik volgens jou al op verschillende manieren ben geholpen ???
2 x zwart op wit gelezen dat mijn toestel voorzien is van een simlock
terwijl ik voordat ik dit toestel ging bestellen duidelijk heb gevraagd
2 x zwart of wit gelezen dat mijn toestel niet is voorzien van een simlock

heel erg tegenstrijdig, en leg mij dan maar uit hoe ik op verschillende manieren geholpen ben,
kastje naar de muur is alles behalve helpen, maar heel veel irritaties opwekken

samsung heb ik ook gesproken en er zit een fabrieksfout in mijn telefoon
maar niemand wil dat lezen, en er blijven maar reacties komen met wel/niet simlock vrij

heel erg zinvol maar niet heus

ik ben er klaar mee, want ik moet nu 30 dagen wachten op een of andere code
om het toestel te unlocken, terwijl deze simlock vrij is, 30 dagen, ik vertrek over een week weer
naar het buitenland, en ik heb afgelopen weekend bij de concurrent een nieuw toestel gekocht
en deze werkt gewoon uitstekend, helemaal naar behoren, zowel mijn griekse als spaanse simkaart
werkt gewoon, dus ik denk dat ik via rechtsbijstand de hele aankoop terug laat draaien, want ik vind
de service ver beneden peil, zeker met zoveel verschillende reacties
@ brigitte100

Erg vervelend om te horen dat er zoveel miscommunicatie en verwarring is ontstaan. Ik zie dat we gisteren contact met je hebben gezocht m.b.t het retour sturen van het toestel en ik adviseer je om die instructies te volgen. Mijn excuses voor de gang van zaken!

Reageer