Beantwoord

Ontgrendelingscode vergeten!

• 28 mei 2014
  • 9 reacties
  • 669 Bekeken

ik heb zojuist mijn ontgendelings wachtwoord gewijzigd maar ben hem vergeten hoe kan ik hem weer opvragen
icon

Beste antwoord door Chris076 4 juni 2014, 12:18

Hallo lixe,

Welkom hier bij ons op het Forum!
Vervelend dat je dit vergeten bent! :(

Je kunt het toestel resetten naar de fabrieksinstellingen met een computer. Het is afhankelijk van het toestel welke software je nodig hebt. Welk toestel gebruik je? Of is het je inmiddels gelukt om het toestel weer te gebruiken?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Hallo lixe,

Welkom hier bij ons op het Forum!
Vervelend dat je dit vergeten bent! :(

Je kunt het toestel resetten naar de fabrieksinstellingen met een computer. Het is afhankelijk van het toestel welke software je nodig hebt. Welk toestel gebruik je? Of is het je inmiddels gelukt om het toestel weer te gebruiken?
ik kan niet in mijn telefoon voor deze fabrieksinstellingen. ik kan hem niet ontgrendelen. hoe moet ik dit veranderen. hij kent mijn imail ook ineens niet meer
Reputatie 5
@angelahom Welkom op het T-Mobile forum!

Vervelend om te lezen dat je de ontgrendelingscode bent vergeten. 😞 Het zou moeten lukken om het toestel via je computer terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ik zie dat je bij je huidige abonnement een Sony toestel hebt ontvangen. Je kunt dan het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen via de Sony Companion software.
Het is een Samsung Galaxy Nexus G19250
Reputatie 7
Badge +9
Krijg je na 10x het foutieve wachtwoord niet de optie te ontgrendelen met je Google account?
Reputatie 2
Goede middag weer het zelfde probleem met mijn beveiliging. Kan mijn beveiliging. Niet veranderen als staat op gris ook als de gegevens gewist hebt
Goede middag weer het zelfde probleem met mijn beveiliging. Kan mijn beveiliging. Niet veranderen als staat op gris ook als de gegevens gewist hebt

Je hebt dit in een ander topic gepost en je wordt daar door andere forumleden geholpen.
https://account.samsung.com/account/find/accountFindEmailView.do?serviceID=2g2qa93296

Via samsung account kan je van afstand ontgrendelen. Je moet dan wel een samsung account aangemaakt hebben en je telefoon(nummer) geregistreerd hebben.

Wellicht handig voor andere mensen die hier ook mee zitten. Vandaag voor elkaar gekregen. Na het verwijderen van de vingerafdruk overgegaan naar een wachtwoord voor het ontgrendelen. Deze pakte mijn samsung s6 helaas niet. Ik kreeg na tig keer het wachtwoord ingevoerd te hebben ook niets over het google account. Je kan via een andere PC via samsung dus ontgrendelen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Serana,

Onwijs bedankt voor het delen van jouw oplossing! Dit kan anderen inderdaad helpen bij soortgelijke problemen. :)

Was je zelf op speurtocht gegaan om het probleem op te lossen?

Reageer