Beantwoord

Ontgrendelingswachtwoord vergeten van Samsung Note 3

• 3 februari 2018
  • 1 reactie
  • 903 Bekeken

Goededag, ik heb een telefoon Samsung Galaxy Note 3. Alleen ik had vorige week een nieuwe telefoon van samsumg gehaald. Dus nu gebruik ik die Note 3 niet meer. Nou wil ik het aan met dochter geven alleen ben ik de wachtwoord/ontgrendelingscode vergeten. Ik wil alle gegevens erop resseten en de wachtwoord. Zodat ze een fris en fruitig telefoon heeft 😉. Kunt u mij alstublieft helpen
icon

Beste antwoord door ShadowLea 4 februari 2018, 05:38

In principe is de snelste methode om hem via het recovery menu compleet te resetten; dan hoef je geen wachtwoord in te voeren en is het toestel compleet schoon.

(Tenzij je een reactivatieblokkade actief had staan. In dat geval zul je moeten ontgrendelen via Samsung's Find My Phone of Google's devicemanager en hem via het web moeten ontgrendelen. Hiervoor moeet wel het internet op het toestel aan staan.)

Dat doe je zo:
Telefoon uit.
Volume Up + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home toets.
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
In principe is de snelste methode om hem via het recovery menu compleet te resetten; dan hoef je geen wachtwoord in te voeren en is het toestel compleet schoon.

(Tenzij je een reactivatieblokkade actief had staan. In dat geval zul je moeten ontgrendelen via Samsung's Find My Phone of Google's devicemanager en hem via het web moeten ontgrendelen. Hiervoor moeet wel het internet op het toestel aan staan.)

Dat doe je zo:
Telefoon uit.
Volume Up + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home toets.
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.

Reageer