Beantwoord

Oortjes samsung galaxy S7 edge

• 18 april 2017
  • 5 reacties
  • 622 Bekeken

Helaas besloot het linkeroortje vervroegd met pensioen te gaan tijdens een ritje in de trein.
Dit betekend dus, dat ik aan de linker kant geen geluid meer heb en dat is vrij vervelend bij het luisteren van Stereo muziek. :(

Wie o Wie kan mij vertellen waar ik deze ter garantie kan laten vervangen of hiervoor kan aanmelden?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 18 april 2017, 11:53

Hoi IblackhawkI, welkom op het forum.

Heb je je toestel bij T-Mobile zelf aangeschaft? Dan gelden de voorwaarden op deze pagina. Helemaal onderaan staat de garantie op accessoires, dat is standaard 6 maanden (behalve voor apple, die hebben 12 maanden garantie). Als je je toestel bij een externe partij hebt besteld, zou je daar even moeten kijken of en zo ja wat ze voor je kunnen betekenen.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi IblackhawkI, welkom op het forum.

Heb je je toestel bij T-Mobile zelf aangeschaft? Dan gelden de voorwaarden op deze pagina. Helemaal onderaan staat de garantie op accessoires, dat is standaard 6 maanden (behalve voor apple, die hebben 12 maanden garantie). Als je je toestel bij een externe partij hebt besteld, zou je daar even moeten kijken of en zo ja wat ze voor je kunnen betekenen.

Weet je zo voldoende? 🙂
Het betreft een S7 Edge, die in oktober gekocht is bij T-Mobile.
Dus, dan valt hij er net binnen/buiten?

Verder zijn de reparatievoorwaarden al wel bekend, deze zijn doorgenomen na een defect aan mijn telefoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lblackhawkl,

Ik zie dat je jouw abonnement via de Phonehouse hebt verlengd en dat is een externe dealer. Je kan daarom het beste deze vraag bij hun neerleggen. Zij kunnen je meer informatie geven over de garantie en of je nog in aanmerking komt voor deze garantie.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag! 🙂
Gewoon Samsung bellen! Alles wat in de doos zit heb je 2 jaar garantie op!! Vaak nieuwe oortjes via samsung gekregen
Reputatie 7
Badge +9
Ouch, ik heb dat gehad met 28(!) paar Apple oordopjes binnen 3 jaar.(Gekocht bij de Makro, dus kon direct omruilen. Die heeft nog zulke service.) Daarna maar overgestapt op AKG.

Je zal terug moeten naar The Phone House, daar zullen ze waarschijnlijk de oordopjes opsturen. (Ook al is het antwoord van het reparatiecentrum "Vervangen'.)

Voor de garantie periode kun je kijken op je kassabon, daar staat de aankoopdatum op. (Je hebt die bon sowieso nodig voor de reparatieaanvraag.)

Gewoon Samsung bellen! Alles wat in de doos zit heb je 2 jaar garantie op!! Vaak nieuwe oortjes via samsung gekregen

Uh, nee. Er staat toch echt gewoon duidelijk in de voorwaarden dat je 6 maanden fabrieksgarantie hebt op accessoires. (Alleen leest nooit iemand dat garantieboekje door.) Op het toestel heb je 2 jaar garantie.

En garantie gaat in de EU altijd via de winkel, niet via de fabrikant. Tenzij de winkel faiiliet is, dán kun je bij de fabriek terecht.

Reageer