Vraag

Op Samsung S5 mini geen inkomende gesprekken mogelijk

• 23 juli 2016
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Sinds 22 juli krijg ik op het toestel geen inkomende gesprekken, als mensen mij bellen dan krijgen ze constant in gesprek. Zelf wel de mogelijkheid om te bellen en alle andere functies doen het gewoon. Van alles geprobeerd, maar geen oplossing gevonden, Nu las ik ergens dat het voor T Mobile mogelijk is om mijn Phone te resetten. Graag een antwoord, baal goed van dit probleem

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Boadia,

Allereerst leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Dat is inderdaad niet erg handig, begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik heb gelijk in het systeem gekeken of er misschien een blokkade actief is waardoor dit komt, maar dat blijkt niet het geval. Heb je op een bepaalde locatie last van dit probleem of overal? Zijn het toevallig mensen die allemaal bij dezelfde provider zitten die jou niet kunnen bereiken? Kun je eens je simkaart in een ander toestel proberen, kunnen mensen jou dan wel bellen? Heb je misschien je simkaart geknipt? Dat kan namelijk voor problemen zorgen. Zou je verder eens de code ##002# in kunnen typen en daarna op de bel-toets kunnen klikken? Op die manier verwijder je eventuele doorschakelingen die actief zijn. Kun je als laatste kijken of je misschien de functie 'niet storen' aan hebt staan? Dat staat in je snelle instellingen. Swipe van boven naar beneden in je homescherm, dan zie je wifi, locatie, melodie etc. In dat balkje swipe je naar links en dan zie je deze functie staan die je uit kunt zetten.

Wat betreft het resetten: wat bedoel je daar precies mee? Waar heb je dit gelezen? Ik kan wel je simkaart opnieuw op het netwerk registreren en je kunt zelf eventueel je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maar ik denk dat het verstandig is om eerst even de uitkomsten van bovenstaande vragen af te wachten.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer