Oplaadprobleem

  • 5 mei 2013
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Sinds gisterenavond laadt mijn S3 niet meer op. Het vreemde is dat bij het aansluiten van de lader, wel het rode led lampje gaat branden en er een bliksemschichtje in het batterijtje verschijnt. Een software update heb ik al geprobeerd en ook heb ik de telefoon gereset. Ook een andere lader mocht helaas niet baten. Wat moet ik doen?!

1 reactie

@ bonitaharbering

Hmm dat is natuurlijk niet de bedoeling! 😞 Wordt je toestel dus nog wel herkend wanneer je hem aan de computer koppelt? Bedoel je met een 'reset' dat je de fabrieksinstellingen hebt hersteld? Mocht dat geen effect hebben gehad en het toestel is geleverd door T-Mobile, dan kan je via ons een beroep doen op de 24 maanden fabrieksgarantie die er op het toestel zit. Via deze link vind je alle informatie over de voorwaarden en procedures. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂

Reageer