Beantwoord

Opladen Galaxy S6 probleem

• 2 juli 2015
  • 5 reacties
  • 7665 Bekeken

mijn s6 laadt niet meer op dan 74%.
iemand een idee hoe dit kan
icon

Beste antwoord door Hajar T-Mobile 8 juli 2015, 15:24

Hi Patrick,

Goed dat je de suggesties van onze collega Issam hebt uitgeprobeerd. Jammer dat het niet heeft gewerkt. Het lijkt erop dat dit veroorzaakt wordt door je toestel of accu. Het is dan verstandig om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dit is mogelijk via onze website, telefonisch of in één van de T-Mobile Shops.

Vergeet niet om je garantiebewijs mee te nemen als je jouw toestel bij een T-Mobile Shop ter reparatie aanbiedt.

Mocht je nog vragen hebben of er niet uitkomen, laat het ons dan weten! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Patrick,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je Samsung niet goed meer oplaadt. Heb je al een andere stopcontact en oplaadkabel uitgeprobeerd? Zou je het ook via een computer of laptop willen uitproberen?

Laat het ons weten. We gaan graag samen met je op zoek naar een oplossing hiervoor.
hoi issam
heb een ander kabeltje en ander stopcontact geprobeerd.
ook op laptop laad hij soms niet volledig.
het gekke is dat hij het af en toe heeft.
hij geeft dan ook niet aan dat de snellader aangesloten is.
hij geeft dan alleen aan dat er een lader aangesloten is
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Goed dat je de suggesties van onze collega Issam hebt uitgeprobeerd. Jammer dat het niet heeft gewerkt. Het lijkt erop dat dit veroorzaakt wordt door je toestel of accu. Het is dan verstandig om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dit is mogelijk via onze website, telefonisch of in één van de T-Mobile Shops.

Vergeet niet om je garantiebewijs mee te nemen als je jouw toestel bij een T-Mobile Shop ter reparatie aanbiedt.

Mocht je nog vragen hebben of er niet uitkomen, laat het ons dan weten! 🙂
ik denk dat ik het probleem gevonden heb.
als ik het usbkabeltje iets uit de lader trek komt er in beeld te staan dat er een snellader is aangesloten.hij laadt dan ook weer volledig op.
kan ik via jullie een nieuwe lader bestellen of zit er nog garantie op.
het toestel is nog geen 2maanden oud
Hoi patrickE

Je hebt een jaar garantie op de oplader.
Je dient deze wel ter reparatie op te sturen.

Hoe je dit precies kunt doen staat omschreven in de link die mijn collega hierboven heeft verstuurd.

Reageer