Vraag

Opladen Samsung galaxy s3

• 6 september 2014
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Sinds 2 dagen laadt mijn mobiel 10% op in een hele avond. En hij hapert ook vaak met muziek luisteren en hij is wat trager dan normaal. Hij is nog maar 4 tot 5 maanden oud. Ik heb hem niet laten vallen en heb er niks meer op gezet, dus geen nieuwe apps. Ik vraag me af hoe dit komt, het ligt niet aan mijn opladers heb al 3 verschillende opladers geprobeerd. Is dan mijn batterij kapot zo ja wat moet ik doen? Gewoon een nieuwe batterij kopen?

1 reactie

Reputatie 6
Hallo katinkagieltjes

Welkom bij ons op het T-Mobile Forum!

Vervelend dat je problemen hebt met het opladen :(
Heb je gekeken of jouw accu misschien een beetje bol staat of dat er kleine 'belletjes' zichtbaar zijn? Als dit het geval is, zal de accu defect zijn. Je hebt op jouw accu 6 maanden garantie en kunt deze dan ter reparatie aanbieden.
Als er niks zichtbaar is aan de accu, kun je nog een reset proberen naar de fabrieksinstellingen. Je kunt in onze toestelhulp jouw toestel selecteren en daarna kiezen voor 'Probleem oplossen' en in het opengeklapte menu voor 'Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen' Je krijgt dan stap-voor-stap te zien hoe je deze reset kunt uitvoeren.
Ik hoor graag van je of het probleem is opgelost hiermee!

Reageer