Beantwoord

opladen Samsung Note 3 gaat niet meer, wat nu?

• 25 november 2014
  • 3 reacties
  • 1955 Bekeken

Sinds een aantal dagen laadt mijn Samsung Note 3 niet meer op.
Normaal laadt deze erg snel en ineens deed hij het niet meer.
De telefoon is al opnieuw opgestart, verschillende kabels heb ik ook al geprobeerd. Ik heb ook de batterij er al uit gehad maar deze ziet er Normaal uit.
Op de telefoon is wel het bliksemteken te zien, alsof hij aan het laden is maar dat is hij dus niet aan het doen.

De eerste avond dat hij het niet meer deed, heb ik m opgeladen toen hij uit stond. Toen ik de volgende ochtend wakker werd, was hij 100% opgeladen.
Maar nu laadt de telefoon ook niet meer op als hij uitstaat terwijl het lijkt of hij het wel doet, hij laat even de batterij zien en de stippen eronder bewegen. Maar hij laadt dus niet.

Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Chantal01 25 november 2014, 15:13

Hoi J en J,

Jeetje dat is balen! 😞 Begrijp ik het goed dat het aan je toestel ligt en dat het toestel dus ook niet meer wilt opladen zodra je een andere lader probeert? Of ben je daar nog niet helemaal zeker van?

Aan je bericht te lezen lijkt het een probleem in het toestel zelf. Wil je via deze link de optie 'Probleem oplossen' kiezen en kijken of het daarmee opgelost kan worden?

Mocht dat niet helpen dan zit er jammer genoeg niets anders op dan je toestel op te sturen voor reparatie. Heel veel succes en mocht je nog vragen hebben dan zie ik ze graag tegemoet.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi J en J,

Jeetje dat is balen! 😞 Begrijp ik het goed dat het aan je toestel ligt en dat het toestel dus ook niet meer wilt opladen zodra je een andere lader probeert? Of ben je daar nog niet helemaal zeker van?

Aan je bericht te lezen lijkt het een probleem in het toestel zelf. Wil je via deze link de optie 'Probleem oplossen' kiezen en kijken of het daarmee opgelost kan worden?

Mocht dat niet helpen dan zit er jammer genoeg niets anders op dan je toestel op te sturen voor reparatie. Heel veel succes en mocht je nog vragen hebben dan zie ik ze graag tegemoet.
Bedankt voor je reactie!
Aan de lader ligt het idd niet. Ik heb nl ook Al een andere geprobeerd...
Hoe lang zou het ongeveer duren voor ik m kan terug verwachten als ik m opstuur?
En in hoeverre zou iets als dit binnen de garantietermijn vallen?
Hey Jen J!

Moeilijk in te schatten omdat ik uit jouw verhaal niet kan opmaken of het val, stoot of klemschade is die er voor zorgt dat je toestel niet meer oplaat. Dit kan alleen bij de reparateur nagekeken worden. Je bent hem gemiddeld 10 werkdagen kwijt maar ook dat is afhankelijk van wat het probleem is.

Reageer