Oplader Samsung Galaxy S3

• 16 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 396 Bekeken

LS,

Mijn excuses voor het feit dat ik mijn vraag hier plaats, ik kon geen andere passende categorie bedenken.

Ik heb mijn Galaxy S3 sinds Maart '13 en sinds een paar weken zijn er wat problemen met mijn oplader. Eerst laadde die wel op, maar het duurde steeds langer tot het 100% was. Ik dacht dat het lag aan mijn batterij, en testte het uit met mijn broertjes' oplader. Mijn telefoon laadt gewoon uitstekend op met een andere s3 oplader, dus het moet wel liggen aan de oplader.

Daarnaast krijg ik die 'telefoon is aan het laden- icoontje' niet meer, alleen wanneer ik mijn oplader met de hand vasthoudt bij het gleufje zeg maar zodat die goed erin zit.

Ik heb begrepen dat ik nog garantie heb, zou ik een nieuwe oplader kunnen krijgen? Het is een oplader+usb in één.

Ik ben trouwens mijn oordopjes van Samsung helaas kwijt, dat valt niet onder de garantie of wel soms?

Met vriendelijke groet

1 reactie

@H.M.A Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat geeft niets, je vraag staat hier goed. 🙂 Super dat je zelf al hebt getest of dit wel of niet aan jouw oplader ligt. Je kunt je oplader ter reparatie opsturen. Je kunt hier terugvinden hoe je de oplader kunt opsturen voor reparatie. Indien je nog vragen hebt, zien we ze graag tegemoet. 🙂

Reageer